Vad blir det för tävlingar i år?

OK fel av mig... men jag tycker att det är synd att inte wsg har sin stora tävling den var väldigt trevlig.... :cry:

Håller med, dessutom var det tänkt att det skulle vara Sqha och Wras och det tycker jag skulle vara kul. Mitt "problem" är att vännerna har QH och min är halvblod så att kunna åka på samma tävling är ju kul som Corn Show förra året på Okna.

RPG proppar ligger på www.rpg.nu :idea:
Men dom är inte riktigt färdiga ännu, men i veckan kommer dom ut :p
Så vill jag passa på att göra lite reklam för www.srha.nu med dom senaste nyheterna inom Reining, och givetvis www.ridsport.se.

Jag vet att du inte är inne på Reining men kanske några andra är :D

Jag tycker att det är konstigt att buke är så lugnt och skriver så lite om Reining när det händer så himla mycket där :confused:

Monke :)

När fick du det svaret på mailen?
För om det är ett tag sedan kan det ju ha ändrat sig sedan dess. :(

Det verkar ju lite konstigt att dom inte gått ut med tävlingen ännu.
Jag hoppas också at det blir en Corn Show :d

Monke :)

Liknande trådar

Tävling Jag har en D ponny och skulle så gärna vilja komma med i Jönköping Horse show LB, om man vinner ett kval till Jönköping, är man då...
Svar
4
· Visningar
668
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den nya tävlingen Småland Ridskole Equitation syftar till att inkludera även de utan egen häst. Nu står det klart vilka småländska...
Svar
0
· Visningar
68
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen, 6-7 juli, går finalerna av både Folksam Elitallsvenska och Folksam Ponnyallsvenska av stapeln under Falsterbo Horse Show...
Svar
0
· Visningar
104
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Imorgon avgörs det vilka åtta lag som gör upp om SM-medaljerna i laghoppning under Falsterbo Horse Show i juli. Semifinalen rids i två...
Svar
0
· Visningar
147
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama