Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Western Nu har det stora huvudbryet slagit mig med full kraft. Ska köpa sadel och blivit lite förälskad i Continetals serie Equiflex. Någon som...
Svar
1
· Visningar
1 625
Senast: Miss_Trouble
·
L
Western hejsan alla! tänkte berätta om min dotters recept till framgång på hoppbanan. hennes appaloosakorsning inköptes ohanterad och reds in...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: tolvis
·
L
Western Satt just och funderade på om WYRAS fortfarande existerar... Nån som vet? Jag har inte hört nåt från dem på länge...
Svar
13
· Visningar
1 335
Senast: ninni
·
E
Western Finns det några western intresserade?? Skulle vara kul att prata med er... :D Själv har jag typ precis börjat med det.. Jag kan en hel...
Svar
6
· Visningar
1 272
Senast: Junior
·
Western Har efter mycket om och men börjat få pållan att fatta rätt galopp (åtminstone varannan gång :crazy:) men nu skulle jag vilja veta hur...
Svar
3
· Visningar
930
L
Western Jag provade att logga in med mitt gamla lösenord det funkade inte. Då fick jag en snilleblixt och tänkte att man kanske var tvungen att...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: jollebus
·
Western Funderade lite på det här med ko/kalv moment, är det tilllåtet at fånga kalvar med lasso osv i sverige? Hur ser reglerna ut för...
Svar
7
· Visningar
2 172
Senast: Miss_Trouble
·
Western Funderar på att skaffa en westernsadel till mitt varmblod. Nån som kan tipsa om ett bra ställe/affär/sadelutprovare eller dylikt som kan...
Svar
3
· Visningar
993
S
Western Är på gång att skaffa mig ett varmblod och har för avsikt att försöka tr5äna lite western och horsemanship. Nå´n som har någon åsikt om...
Svar
4
· Visningar
1 184
L
Western Vart i hela himlen får man tag på styrelesens namn och telefonnummer? På hemsidan finns ju ingenting..!
Svar
16
· Visningar
1 275
Senast: Lenita
·
R
Western Ja skulle vilja testa´att rida med kossor(inte tävla men för skojs skull) Hur börjar man med det, eftersom ja e lite skrajsen för kor...
Svar
12
· Visningar
1 190
Senast: gadriel
·
P
Western Tittade idag på Oknas propp för tävl 22 maj,för mig som inte har tävlat AQHA klasser ser det ut som en hel djungel av klasser.Är det...
Svar
4
· Visningar
1 216
Senast: Planeta
·
J
Western Har hört någonstans att det är en nackdel om hästarna är stora/höga när man rider western. Om det stämmer, Varför???? :confused:
Svar
15
· Visningar
1 236
Senast: EndOfTheLine_
·
J
Western Någon som vet något om detta sadelmärke?? Är det bra eller dåligt?
Svar
11
· Visningar
5 025
Western Varför har många westernryttare hela svansen flätad?
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: TIGERHEART
·
Western Vilken häst lämpar sig för western? Har en 8-årig kallblodstravare som går mycket bättre om man rider på långa tyglar, eftersom hon är...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Solvira
·
T
Western Idag red jag min första privata westernlektion med min hopphäst, Det var jätteroligt och han gick hur bra som helst!!! kanske till och...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: maximilia
·
F
Western vard-ML-1894778-ML-
Svar
0
· Visningar
1 141
Senast: fjording
·
Western Jag har sett samma annons nu några gånger där man annonserar ut en islänning som westernhäst för 75.000:- Hade jag haft de pengarna så...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 455
Senast: Casuela
·
Western Ska börja med att berätta att jag inte är speciellt insatt i western :bow: Men i alla fall... Var och tittade på när några hade...
Svar
3
· Visningar
1 342
Senast: Iaraphel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka