Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western Hej! Har börjat intresserat mig en del för western. Vart kan man få tag på tränare? Någon hemsida? Gärna så att man vet vart i landet...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Blaze_Of_Glory
·
M
Western Nu börjar det dra ihop sig... =) Vilka klubbar har fått ihop lag?? (Obs. jag är ny här på Bukefalos om ni ej sett mej tidigare :) :D
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: Balans
·
P
Western Drömmer om att åka på western-semester i USA, valla kor i Montana/Wyoming eller liknande. Är det någon som har tips om en seriös bra...
Svar
8
· Visningar
1 279
Senast: Darby
·
Western Har läst flera frågor till kända tränare o när ngn har svårt att rida sin häst på tränsbett o hästen accepterar ett stångbett bättre så...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: __sandra__
·
E
Western är det någon som vet om det blir av i år?? :bump:
Svar
15
· Visningar
1 394
Senast: Bia
·
L
Western Hej! Enl tävlingskalendern på SQHA:s hemsida (även andra hemsidor's tävl.kalendrar) står det att det ska vara en Aqha/Apha/Wras-tävling...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: bonefish
·
S
Western Varför finns det så få/ingen som sysslar med boskapsgrenar i skåne? :confused: Jag menar, det råder ju knappast ngn brist på kossor i...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Arapaloosa
·
M
Western Hej o hjälp! Har lite funderingar om tävlande inom western. Har ett fullblod som jag har tränat på i två år. Han är inte färdigutbildad...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Miss_Trouble
·
Western Är en "gammal" dressyrtant som funderar på att återigen snegla lite på westernridningen. Sist blev jag vaccinerad av en ngt opedagogisk...
Svar
1
· Visningar
1 079
Senast: Mita
·
V
Western Jag ska köpa ny häst om ett par år (har varit utan 1,5 år) och har ambitioner att rida western! Jag undrar vilka egenskaper man ska...
Svar
7
· Visningar
1 425
·
Western Efter flera års tragglande med mästertravaren så har han hajjat grejen. Idag så gick han i lång, låg, underbart härlig form, långsamt...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Cilva
·
M
Western Jag hörde av en bekant som sett på nyheterna på tv att en känd western ryttare hade omkommit.... :cry: var det nån här som såg det...
Svar
4
· Visningar
1 476
Senast: Icebabe_1
·
C
Western Jag skulle gärna vilja börja med western med min tinker men jag vet inte riktigt vilken klubb jag ska gå med i. Hur är det egentligen...
Svar
4
· Visningar
1 665
Senast: carran
·
T
Western Letade i gamla trådar men fann ingen som kunde svara på mina funderingar... :crazy: Till problemet: Jag har ridit western ett antal år...
Svar
8
· Visningar
1 450
Senast: alazzi
·
M
Western Hej! Håller just nu på att vänja vår unghäst (2 år i maj) med sadeln. Jag har haft en lätt engelsk sadel på flera gånger och vi har...
Svar
8
· Visningar
2 399
Senast: Blaze_Of_Glory
·
N
Western Hej! Jag har just köpt en nu westernsadel! och jag vet inte hur jag ska dra gjorden! Nu tänker ni väll att vilken korkskalle som har en...
Svar
7
· Visningar
1 489
Senast: Natalyah
·
T
Western Visst finns det speciella hjälper för westernridning? Vilka är dom viktigaste? Kan jag köra lite westernridning hemma för skojs skull i...
Svar
12
· Visningar
3 043
Senast: villi
·
M
Western Min kompis rider western och lärde sin ponny western för några år sen.. nu för nån vecka sen provade hon rida min ponny, han är riden på...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: alazzi
·
Western Jag ska hålla ett föredrag i skolan på torsdag och jag måste få tag i regler till w-tävlingar (vad som är rätt o fel, plus och...
Svar
4
· Visningar
1 088
·
M
Western Vilka tävlingar skall ni åka på i år??? Och vad förväntar ni er av arrangörerna?? :bump:
Svar
14
· Visningar
1 174
Senast: Emelyne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka