Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Western Jag håller på och utbildar mig till massör. Det är väldigt många hästar som har ont i ryggen och jag är väldigt intresserad av att lära...
Svar
10
· Visningar
1 877
Senast: anders
·
W
Western Efter att ha läst tråden om islänning som westernhäst så började jag fundera=) Jag har bla ett halvblod som min sambo lärde...
Svar
14
· Visningar
1 745
Senast: alazzi
·
C
Western Någon som känner till dessa sadlar? Det låter och ser ganska bra ut... Vad tror ni?? bomlösa western sadlar
2
Svar
34
· Visningar
3 167
Senast: gadriel
·
Western Kanske? :banana: *nyfiken* Bild på Herman e på ingående. :D Ska bara ta några kort först :D
2
Svar
23
· Visningar
2 382
Senast: lizan
·
Western någon här som rider western på sitt varmblod o har tävlat någonting? läste för ett tag sen om någon förening som var på gång om western-...
Svar
6
· Visningar
1 348
Senast: CallMeAce
·
Q
Western Hej Undrar om någon har bättre koll än mig. Ville kolla lite regler ang. hunterklasser i Aqha´s regelbok. När jag kom till färgerna på...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: hotrodder
·
E
Western Vad anser ni är bäst \"ungval\" eller \"unghingst\"?? Jag har en liten undran vad ni andra tycker och har för erfarenhet när det gäller...
Svar
10
· Visningar
2 430
Senast: Tina
·
J
Western med att förklara westernsadelns verkan på ryggen jämfört m engelska? Hur går jag tillväga när jag vill passa in en åt hästen? Vad ska...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: janta
·
L
Western Någon som vet någon bra sida med westernboots??? Tacksam för hjälpen..
Svar
3
· Visningar
1 249
Senast: lill_sessan
·
Western Är det datumet satt än?När i såfall?
Svar
12
· Visningar
1 443
Senast: lill_sessan
·
M
Western Jag letar lite efter en begagnad westernsadel. Nån som vet någon butik runt Göteborg som har det? Håkan Ask/Westernbiten har jag hört...
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: jollebus
·
M
Western Är det någon som har litet förhandsinformation och vet när några tränings-, D eller C-tävlingar i klubbar i mellansverige (Närke...
Svar
7
· Visningar
1 331
Senast: __Stilett__
·
Western blir man inte yr av att göra en spinn? fast det är väl en träningssak visserligen
Svar
8
· Visningar
1 185
Senast: Gunvor
·
P
Western Ja, naturligtvis kan man börja hur tidigt som helst med en massa träning, miljö-, last-, NH- träning mm. Men vad har ni här på forumet...
Svar
6
· Visningar
2 271
Senast: Emelyne
·
Western Varför ska det vara så svårt att hitta en bra tränare? Vill "skola om" (eller vad man ska kalla det) herman till westernhäst. Eftersom...
Svar
1
· Visningar
1 038
·
S
Western Skall du sälja Hotrodder?? :confused: Du skall väl inte lägga av? /S
Svar
8
· Visningar
1 498
·
B
Western Hur planeras nya året? :)
Svar
17
· Visningar
1 268
Senast: Smilly
·
Western Visst finsn det en sån? Läste o mdet förut men kan inte komma ihåg var. Nån som vet nåt om den?
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Lima1
·
N
Western Någon som har något förslag på vart man kan söka jobb? MVH/ Stefan
Svar
4
· Visningar
992
Senast: NightOwl
·
R
Western Jag har hittat ett sto, dräktig med en Shining Spark son, som jag vill köpa och importera till Sverige. Vågar man göra detta själv...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: Miss_Trouble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka