Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western Hej jag undrar om någon av er har ett tips på en hemsida med sadelmärket Premiere eller om ni vet om någon återförsäljare här i sverige...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Miss_Trouble
·
Western Hur sjutton lär man hästen att fatta rätt galopp? Den häst som jag rider är närmare tio år och jag har tagit för givet att hon kan...
Svar
7
· Visningar
1 494
Senast: __sandra__
·
Western Läste på marie karlssons hemsida att reininglandslaget inte fick en enda krona av agrias miljon som ges till ridsporten varje år. Tom...
Svar
14
· Visningar
1 505
Senast: SaraMara
·
N
Western Är det någon här som varit till USA och jobbat? MVH/ Stefan
Svar
13
· Visningar
1 769
Senast: NightOwl
·
L
Western Har en westernsadel Big horn läder/cordura. En bra sadel tycker jag, men den är för liten tror(vet) jag över "bogbladen", den trycker...
Svar
5
· Visningar
1 360
Senast: anders
·
T
Western A-truppen i reining har tagits ut. De åtta ryttarna är: Anna Löf Anders Josefsson Josefin Blomquist Kjell Söderquist Bobo Sander...
2
Svar
24
· Visningar
2 785
Senast: monke
·
T
Western En av de största hingstarna i italien är död, den nionde december 2003 dog han. Han föddes 1986. Hans avkommor har varit väldigt...
Svar
0
· Visningar
1 083
Senast: tirnanog
·
S
Western Jag har märkt att jag stör mig väldigt mycket på folk som annonserar ut sina hästar som westernhästar o så är de aldrig tränade inom...
Svar
16
· Visningar
3 160
Senast: simpe
·
R
Western Får man ha benlindor när man tävlar trail?? Har glömt bort hur det ligger till.... :crazy:
Svar
7
· Visningar
1 363
Senast: simpe
·
Western Det finns ju så många böker i ämnet NH osv och som jag förstått det även en hel del filosofier inom westernridning..eller? Jag har inte...
Svar
6
· Visningar
1 114
Senast: gadriel
·
C
Western Hej! Började bara undra under reiningen om wesern tävlarna uppskattar att publiken klappar o så under deras tävlingsritt. :confused...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: Catta
·
G
Western Stod och diskuterade för- och nack-delarna med klassisk dressyr och western med en annan gammal dressyrtant, men som inte försöker...
Svar
12
· Visningar
1 530
Senast: monke
·
T
Western ...och att just quarterhästen sluter sina leder och "stelnar till" snabbare än andra raser. Vad har ni westernnissar för åsikt om ett...
Svar
5
· Visningar
1 306
Senast: tirnanog
·
M
Western Jag har sett och hört många därav är jag en av dom som sitter in/rider in min 2,5 åring, inte långa pass utan ett pass på 2 gånger i...
Svar
8
· Visningar
1 596
Senast: Silvatica
·
L
Western Hej, har ni sett att man kan köpa video från reiningen på Globen, kolla på Marie Karlsson's hemsida. Någon som köpt? LillAnna
Svar
1
· Visningar
933
Senast: jollebus
·
S
Western ska köra igång pollan nu efter lite vintervila, men egentligen har jag ingen motivation alls, men jag måste verkligen ta mig i kragen...
Svar
2
· Visningar
1 096
·
I
Western Vad ger ni era quarterhästar för kraftfoder/hur mycket? Har hört att att de knappt behöver något, eftersom de har tillräckligt med...
Svar
2
· Visningar
1 642
·
Western Hej alla! Undrar om någon kan lämna AKTUELL information om vad det kostar att ta hem en häst från USA. Skiljer sig fraktpriset mellan...
Svar
1
· Visningar
1 736
Senast: Miss_Trouble
·
R
Western Hörde på ryktes vägar att det varit krångel med reiningen i globen å att det inte skulle bli nån nästa år... Hur mycket sanning finns i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 724
Senast: Tina
·
P
Western Hej! Var i globen fredagen den 28:e och tittade på reining tävlingen. En av killarna han som fick 0 poäng tror det var Per Larsson om...
Svar
3
· Visningar
1 501
Senast: pluttsara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka