Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western \"dressyrprogram\"? ja jag vet inte hur jag ska säga. finns det ngt liknande man kan tävla i western som motsvarar ett vanligt...
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: __Stilett__
·
Western vad tävlar ni i? Kan ni berätta lite om dom olika grenarna
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Mirre
·
Western Skulle vilja börja träna western med min lilla pålle. Men var ska jag börja? Hästen är en 7 årig arabvalack, bara utbildad tom LB...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Mirre
·
W
Western Nån som vet något om den ridskolan?
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: Lima1
·
S
Western jag antar jag är på rätt forum ;) med denna fråga. Så därför passar jag gärna på och snabbfrågar... :) har en sadel på prov en kort tid...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: MsSleepalot
·
B
Western jag har nyss köpt mig ett föl på snart 8 mån, hon är korsning Quarter(75%) och New forest(25%). hon ska användas som westernhäst sedan...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Balans
·
Western Jag har en Westernsadel som min man användt på vår förre häst och nu har vi ingen annan häst som den passar. HUR mäter jag vilken...
Svar
13
· Visningar
1 288
Senast: anders
·
W
Western Halloj... Ja, är det någon som kan hjälpa mig och komma på övningar man kan göra med en 6 årig tjej. hon rider hos mig en gång i veckan...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: Sudd
·
E
Western Hej! Känner någon till vad det finns för bra långa chaps? Vart kan man köpa bra chaps i Sverige och i utlandet? Tacksam för hjälp...
Svar
1
· Visningar
1 099
D
Western Finns det någon westernridskola i Östergötland eller övre Småland? Själv är jag nu hästlös och har nyligen slutat som medryttare då jag...
Svar
1
· Visningar
1 819
Senast: Balans
·
Western Hej! Jag tänkte ge mina föräldrar (som båda är ryttare sen barnsben, inga nybörjare alltså) en westernkurs i julklapp. Typ helgkurs på...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: Muninn
·
T
Western Efter en diskussion på forumet Ridning så undrar jag. Hur skulle westernryttare formulera en halvhalt och när och hur utför ni den?
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: tirnanog
·
M
Western Jag ville bara hälsa alla på buke en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!!!! Och en lyckad ny tävlings säsong för alla som tävlar!!!
Svar
1
· Visningar
927
T
Western Ska alla duktiga westernmänniskor flytta till Boråstrakten :love: Finns det plats för alla, finns det jobb åt alla ! ~Själv rider jag...
Svar
6
· Visningar
1 447
Senast: NightOwl
·
M
Western ni några tips om en westernsadel som kan tänkas passa på en väldigt kortryggad och bred islandshäst. Jag vill ha en westernsadel som jag...
Svar
9
· Visningar
1 194
Senast: Miss_Trouble
·
S
Western Jag måste bara fråga er om det är någon som tycker detta är snyggt? Har de valt att få hästen att stoppa så här eller är det hästen...
Svar
7
· Visningar
1 422
Senast: hotrodder
·
Western nån som vet vad den heter. :bump: Den som låg mitt i smeten.
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Apollo
·
C
Western Facinerad över hästarnas lugn, särskilt vinnarhästen. Den bara stod där. A Josefsson höll inte ens i tyglarna. MEN såg ni under...
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: chrisse
·
T
Western ska importera sadel från usa eftersom de är så dyra här hemma. Finns det ngn som ni gillar och kan rekommendera? Jag har mest funderat...
Svar
7
· Visningar
1 878
Senast: tirnanog
·
M
Western hantering-ML-1704754-ML-
Svar
0
· Visningar
992