Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western jag har ju för en vecka sedan flyttat hit till södra californien. bor ca 45 min norr om Los Angeles. jag har såklart letat efter stall...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: lizan
·
S
Western Kan någon ge mig lite info om vad det är fär beteckning p´å en westernsadel som passar en lite knubbig häst med kort rygg. Är det full...
Svar
1
· Visningar
1 223
Senast: Sweet
·
Western Behöver en ny sadel till min gamle kompis på direkten. Har tyvärr ingen möjlighet att åka iväg med honom till butiken. Finns det någon i...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: tiisa
·
S
Western Hejsan! Min häst har fått skav av sin westernsadel, ska se om jag kan förklara det här. Stiglädrena sitter vi fast med två "pipor" som...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: PeCo
·
S
Western Kan någon vänlig själ förklara för mig vad som skiljer ridning med stångbett resp vanligt tränsbett åt? Ny på western
Svar
2
· Visningar
925
Senast: saxen
·
V
Western Jag rider western med min nordis men de är en sak jag har funderat på i vilket skede i utbildningen brukar man börja rida på ett bett...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Horsewhisperer
·
Western Vet att jag säkert skulle skriva under dressyrforumet men vill inte det, tror ni på western kan ha fler intressanta ideer. I stallet...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: Scorpan
·
Western Men hur gör man? börjar komam nånstans med pållen nu och tycker det börjar bli dags för det. Men hur gör man? Tycker det känns som att...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: Scorpan
·
Western Mycket av westernträningen går ju ut på voltarbete. Hur håller hästarna för det? Många westernträningar är ju också i ridhus med ganska...
Svar
16
· Visningar
3 356
Senast: saxen
·
G
Western Hej..jag ska låna ett varmblod på prov nu i en månad! Har investerat en western sadel nu eftersom det är svårt att hitta en vanlig sadel...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Intejag
·
N
Western Varför ska det va så dyrt att rida på clinics o lära sig lite om western ridning? nu nyss var det en lapp uppe i stallet: 250:- för ett...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Natascha
·
E
Western Någon här som gått den eller ska gå?Några råd på vad man ska tänka på,är det några speciella delar i regelboken de anser är...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: eckepue
·
R
Western Är ranch trail en ny gren? Har aldrig sett den förut men såg nu att den skulle vara med wrcs tävling i april. Jättekul verkar den vara...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Camilla_H
·
Western I sommar ska jag förhoppningsvis bo en tid i Kanada. Nu undrar jag om någon har tips på bra webbplatser om westernridning i Kanada...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: pialotta
·
Western Om man bara vill börja nosa lite på western för att komplettera och förtydliga lite för ponnyn, vad är lämpligast att börja lära in...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: MsSleepalot
·
Western Om en westernsadel tippar i bakvalvet är bommen fel eller är det nått annat som styr detta, kan man då bygga upp med padd som en del...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: Sweet
·
W
Western Var 17 ska det vara nånstans? på öknas sida står det att det ska vara runt den 17 aug på Bullersta och på wras sida så står det Greva...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: silca
·
N
Western Lika bra att starta en egen tråd för Hjo Ko... Vore kul att veta vilka som ska dit Jag har sagt åt min arbetsgivare att jag vill vara...
2
Svar
36
· Visningar
3 041
Senast: silca
·
P
Western När köper ni sadel till unghästen? Vad jag förstår så ändrar ju sig kroppen väldigt mycket så en sadel som passar på en 2 1/2 åring är...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Glimten
·
L
Western ...om jag ska lägga tråden här eller på utrustning men jag chansar. Det gäller Westernsadlar. Har beslutat mig att köpa en El Paso...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: __sandra__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Badrumsrenovering
  • Autistisk bror
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur