Japp, jag, min dotter, min gubbe, svärmor och den inhyrda tjejen i stallet ska ta en långtripp dit upp på lördagen.
Kommer bli trångt i bilen, men inte för min del, jag ska övningsköra :D Ska bli jätteroligt.

Trist att du inte kan komma med, men jag lovar att Bettan o jag håller ställningarna.. ;)
Om det ens blir hälften så kul som förra året så kommer det bli en toppenhelg!

Synd bara att man inte vet vilka alla härifrån är.. :confused:

Hmm bara jag inte håller min vana trogen å somnar :rofl:
Så skall jag hålla korpögonen öppna :d
//Bettan :banana:

Fast om du somnar så e det ju inte hela världen, du vaknar ju till liv framåt natten igen.. :D Jag tror inte du hinner somna faktiskt.. Då tar jag fram lassot o släpar dig till dansbanan igen.. :cool:

Det känns tryggt att ha sådana vänner :bump: Denna regel gäller även om jag börjar kasta trånande blickar mot någon smutsig kopojke Bind mig Sandra snälla :devil:

Se nu till att hålla Bettan borta ifrån alla kopojkar med flaskor, även om det bara är vatten i dem ;)
man vet aldrig hur det kan sluta annars :angel:

Jag åker nu om ett par timmar!! :cool:
Jag är lätt att känna igen-går omkring med min 4-månadersbebis antingen på armen eller i vagnen, troligen sitter jag under ett parasoll oxå!! :D
See you there , folks! :banana:

snart åker vi...ska bara packa alla femtioelva prylarna först...

Kenzo ska gå fredagsreiningen, trail och polebending på lördag och reiningen och herd work ( :eek: :crazy:) på söndag.

Tiger ska gå fredagsreining, trail lördag och söndagsreining.

Och så ska pappa vara med på Sonny! De ska också vara med i trailklassen. Jag vet inte riktigt vad jag har lurat med honom på, första tävlingen för både häst och ryttare... kunde ju ha börjat snällare... :rofl:

men vi hoppas på skötsamma hästar, nerver av stål och kanonväder alla dagar!

:banana: :banana: :banana:

smutsiga kopojkar var det ja... va tusan ska de vara bra för?? de stör ju bara, för inte tusan kan man koncentrera sig på tävlingsbanan när sånna finns i närheten... :devil:

hoppas sandra har ett långt rep så hon kan binda oss båda... fast ögonbindel skulle nog funka bättre på mig... :banana: :D

Äää... Jag har 60mil att åka varje gång jag åker hem :cool:

MVH/ Stefan

Nu är jag hemma efter en underbar helg :)
Synd att jag inte hittade så många utav er bara :crazy:

MVH/ Stefan

hoppas det kommer lika mycket folk till hjo ko som förra året!!! ska bli så roligt!!! HJO KO 29-31 Juli och 1 Augusti!!!! :D jippi!!!

Nu stämde datumen lite bättre!! Blev lite fundersam först, sen såg ja att det var en tråd från förra året.. :idea: :D

jo jag märkte det jag oxå å tänkte att det kunde va dax att uppdatera det lite efter som det snart är dax igen... jippi...kram

Liknande trådar

Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 260
Senast: Sasse
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: IngelaH
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38