När gäller grönt kort?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare lill_sessan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 770
L

lill_sessan

Satt och fundera på det häromdagen...
Gäller de både A,B, C och D tävlingar eller bara A och B?
Eller hur är det?

Det gäller alla klasser som det är boskap med på vare sig det är A eller D tävling!!!!!

Måste man ha Grönt kort i alla grenar eller är det bara i ko grenar?

I grenarna som inte hör till ko klasserna, funkar det med grönt kort från Ridsport förbundet då eller är det några speciella för western?? :confused:

Hej
Du behöver bara ha grönt kort innom ko grenarna.

De andra klasserna behöver du inte ha något gröntkort, enbart licens.

Tyvärr behöver man inte det i ridklasserna. Men jag tycker personligen att det bör finnas.

- Jessica - ;)

japp...det tycker jag oxå.... iallafall på högre nivå....typ A och B.... jaja kram

Jag det tycker jag med!!!!!!! Ska det vara så ska det va för alla inte bara de som rider på kor!!!! ;)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Ramona
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Fiorano
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: Snurrfia
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka