Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej! Lägger det här eftersom jag vill träna honom till westernhäst. Har en nordis som jag har ägt i ca: 3 månader nu. Han e...
Svar
15
· Visningar
1 370
Senast: Mirre
·
H
Western Jag och säkert fler med mig som inte hade möjlighet att komma i fredags vill gärna veta om det var nåt viktigt som blev sagt... Malin
Svar
1
· Visningar
880
Senast: monke
·
Western 4-åring som rider cutting på Poco Lena!
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Seabaz
·
M
Western :) Då har vi så gjort det Leksak & jag! Överlevt uppvisningen på Scandinavium! ;) Kändes lite löjligt, men jag var betydligt mer nervös...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: Horsespirit
·
A
Western ...på Western ridning. Ok, jag tror att denna tråd kan ligga här eller? Jaja, jag har alltid velat prova på western ridning sen jag kom...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Athina
·
Western Min ponny (frjodkorsning) har väldigt lätt att bli framtung och gå på bogarna. Hon har väl kanske lite kroppen emot sig vad gäller det...
Svar
7
· Visningar
1 187
Senast: Emelyne
·
Western Vilka tävlingar har ni planerat att åka till? Publik eller tävla själv?
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: lizan
·
B
Western Skulle gärna vilja veta lite mer om den och vad ni tyckte.
Svar
11
· Visningar
1 551
Senast: lil-sis
·
J
Western Vad är det för nya hingstar som kommer att synas i år? Vet att Bråves har en ny. Vilka är det mer? - Jessica -
Svar
14
· Visningar
1 697
Senast: Mita
·
Western satt och läste hästannonser idag och då slog det mig att det bara finns tävlingsämnen till salu under "westernhästar". Föds det...
Svar
8
· Visningar
1 332
Senast: Gumpan
·
K
Western Nån som vet butiker som säljer Sleazy produkter? Jag bor i Sthlm, men finns det hemsidor från Sverige skulle jag bli super glad :bow:
Svar
5
· Visningar
1 049
Western vad tycker ni om dom? Använder ni det? Hur ofta? När? I vilket syfte?
Svar
9
· Visningar
2 623
Senast: hotrodder
·
R
Western Jag har en tvåårig halvblodshingst som jag sedan skulle vilja rida western med. Jag undrar nu hur långt man kan komma inom...
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: hotrodder
·
J
Western Längtar dit väldigt mycket just nu men kan inte bestämma om man bara skall åka en dag eller stanna ett par dagar. Vilka är det mer som...
Svar
14
· Visningar
1 386
Senast: simpe
·
A
Western Jag är mycket, men ej westernryttare jag rider mycket iskogen men jobbar mina hästar både där och på banan. Rider ibland i lite friskare...
2
Svar
22
· Visningar
2 053
Senast: Fingall78
·
M
Western Jag har tidigare tyckt att det var lite kul med buke och diskussionerna här, men nu handlar alla trådar om problem på nybörjarnivå...
2
Svar
30
· Visningar
2 425
·
Western Flyta tråden om den är fellagd, men jag börjar här då den handlar om western. Några vänner till mej har varit på en 3-dagars kurs för...
2
Svar
23
· Visningar
2 203
Senast: alazzi
·
Western Är inte w-ryttare alls och fick en ide idag när grannen som tränar lite sa att hästen kunde galoppera så lugnt på långa tyglar. Rider ni...
Svar
10
· Visningar
1 825
Senast: Solvira
·
J
Western Någon som var på Grevagården och kollade på kosseclinicen i helgen som var?? Nyfiken på hur det gått och vem var det som var tränaren...
Svar
8
· Visningar
1 087
·
L
Western Hur många ä det som ska på HJWR:s tävling då?? Finns att läsa om på www.hjoko.nu
Svar
4
· Visningar
882
Senast: lill_sessan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?
  • Tråden för spår