Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western ska det ligga här? Funderar på hur vanligt det är med quarter hästar som är skimmel? eller heter det appendix...?? då? Har för mig att...
Svar
7
· Visningar
1 588
Senast: __sandra__
·
F
Western I helgen hade vi familjedag i klubben. Vi hade maskeradhoppning och därefter Trail. En av ryttarna i stallet hade ordnat en enkel...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: hotrodder
·
T
Western På D-tävlingen jag var på idag så sa speakern att om beginnersklasserna att den som startat på C-nivå eller högre inte får starta i...
Svar
9
· Visningar
1 235
Senast: twinstar
·
M
Western Vilka ska tävla i hjo den 22 maj??
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: millan_myzan
·
Western Äntligen! De som har AB-licens får inte längre starta i Beginnersklasser. Tycker att det är ett bra beslut. Vad tycker ni?
Svar
4
· Visningar
837
Senast: alazzi
·
Western Rider reining med min valack och har tränat honom i drygt ett år nu. Han är jättetrevlig i formen och har gått från tränsbett till...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: Jessica_Steen
·
Western Om man ska använda en bukgjord,(eller vad det nu heter) den gjorden som sitter bakom sadelgjorden. Hur hårt ska den sitta under magen...
Svar
6
· Visningar
1 525
K
Western får man tävla med "vanligt" hackamoor?? (pleasure och ev trail) Karin :bow:
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: sarma
·
S
Western Hur tränar ni det? I vilket skede av ridpasset så att säga! Hur ansträngande är det för en "grön" häst. Alltså vältänad i dressyr...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Cheenookie
·
Western Vem ska man tro på när det gäller datumet för årets Harvest? Har hittills hittat 3 olika datum på nätet! :eek: :confused: Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Kickis
·
S
Western Jag har aldrig nog sett någon rida western särskilt allvarligt och vet inte särskilt mycket om det heller, men har nu suttit å funderat...
Svar
8
· Visningar
1 659
Senast: morbullan
·
T
Western Hur är det nu? I vilka tävlingsklasser får man ha benskydd och vilka inte? :confused: WRAS regler syftar jag på nu!
Svar
4
· Visningar
1 346
Senast: twinstar
·
B
Western Jag funderar på att införskaffa en westernsadel till mitt varmblod. Men villken stl. mm? Jag är bara van med dom "vanliga" sadlarnas...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Cilva
·
B
Western Någon som ar en sådan :confused: Jag funderar på att införskaffa mig en sådan då jag tycker dom "vanliga" westernsadlarna väger ton...
Svar
5
· Visningar
2 209
·
Western Ska köpa westernsadel inom en snar framtid men har ingen aning om vad jag ska köpa för någon eftersom det är den första westernsadeln...
Svar
12
· Visningar
1 611
·
T
Western Hej, Är det nån som vet om någon D-tävling runtikring Skaraborg?? Hörde rykte om nån i Kristinehamn den sista maj, är det nån som vet...
Svar
1
· Visningar
849
·
Western Med Nob Mayhew Nån som har den? Vad tycker ni om den? Varför?
Svar
4
· Visningar
961
Senast: NightOwl
·
Western När man ska tävla i western måste man ha stor häst ifall man är vuxen?? :confused: Kan man inte tävla med ponny??? :banana: Mvh // Sofie
Svar
14
· Visningar
1 425
Senast: Lina_Zacha
·
S
Western På fredag morgon bär det iväg till Skåne för ännu en härlig helg med förhoppningsvis många fina ekipage att titta på. Vilka ska dit mer...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: texas
·
Western är det ok att ha stråhatt både på wras och quartershower eller är det filthattar som gäller?
Svar
7
· Visningar
1 182
Senast: monke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka