Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Kom just på att den gick i helgen. Kikade på resultatlistan och det ser ju ut som om det var lite glest med starter? Var det en bra...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: alazzi
·
Western är det inte någon westerntävling eller uppvisning i norrland på hela sommaren?? Skulle vilja åka och titta, men jag förstår inte hur jag...
Svar
5
· Visningar
921
·
Western har dom någon hemsida :confused: :confused:
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Sweet
·
Western Funderar på att skaffa en westernsadel till mitt halvblod. Jag rider inte western utan ska ha den till att rida ut promenader i skogen...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Druvan
·
S
Western Hej.. Är det någon som ska åka till High Chaparall den 4-5 juli?? Det ska jag och jag hoppas att det kommer mycket folk.... inte långt...
Svar
17
· Visningar
2 714
Senast: Smajlet
·
Western Är lite nyfiken på vad det finns för quartermänniskor i Skåne :) Skicka gärna ett pm om ni inte vill nämna namn här :bow:
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: Ankan
·
L
Western Stämmer det att det finns en "kroppsstrumpa" till hästar. Jag menar typ ett fodral som täcker kropp,hals och huvud som skyddar hästen...
Svar
12
· Visningar
3 029
Senast: Lenita
·
N
Western vad menas med "form" igentligen? Påridskolan får man lära sig att när hästen går i "form" gör den med böjd nacke ( vet ej hur jag ska...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: malumbub
·
M
Western Funderar på att vara med i nån hunter klass, men vet inte vilken utrustning som krävs. (Har inte den nya regleboken vilket jag anntar...
Svar
9
· Visningar
1 047
Senast: Miko
·
Western Är verkligen sadlarna i H*s o B*s så dåliga som alla tycker här. Eller finns det dom som har sådana och inte törs erkänna det. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 166
Senast: simpe
·
J
Western Hej! Jag undrar hur man lär en häst neckrening som har varit engelsk riden förut. Hur börjar man?
Svar
3
· Visningar
1 186
B
Western någon här som ska till näveqvarn i helgen o tävla på D-tävlingen, C-tävlingen eller allsvenskan?? *nyfiken*
2
Svar
22
· Visningar
1 857
Senast: Dalakhay
·
S
Western Jag har aldrig tävlat i AQHA klasser, men till hösten är det altså premiär. Jag är Amateur medlem, och har tänkt att visa min åring i...
Svar
19
· Visningar
1 008
·
Western Har hittat en jättebillig och bra sadel och pratat med ägarna och dom sa att frakten kommer gå på $150. Om jag köper den, kommer det...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: Balans
·
S
Western På 25-års dagen! (Simpe's häst altså...) Jag hade den stora lyckan att träffa Simpe i helgen, men dessvärre alldeles för kort. Jag...
Svar
18
· Visningar
1 183
Senast: hotrodder
·
S
Western Hej, vilka ska till tävlingarna i Nacka i helgen??
Svar
3
· Visningar
780
Senast: CrazyPiggelin
·
S
Western Hur får ni hästarna att gå i en fin och bra form på lös tygel? Jag menar på en yngre häst som inte är så utbildad ännu.
Svar
5
· Visningar
1 253
Senast: Cecely
·
S
Western Har ridit i westernsadel några år, men är ingen inbiten western-ryttare. Hur som helst så har jag nu också köpt wester-tyglar för jag...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: hotrodder
·
S
Western Hej, vart nånstans är det tävlingarna på High Chaparall ska vara??
Svar
3
· Visningar
924
Senast: ulf
·
T
Western Vad tycker ni som använder det, om dem?Jag funderar på att införskaffa en. Rider nu på hackamore,vilket går fint men jag gillar inte...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Leola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna