snyggaste westernpaden i stan

lillamyggan

Trådstartare
Var i Upplands Väsby och köpte en filt pad till min häst igår. De har så mycket fina saker där så jag tror jag blir tokig. VIll ha, Vill ha. Hittade ett jätte snyggt träns tex.

Hade önskat mig en pad när jag fyllde år så igår åkte vi och köpte. Hoppas hästen blir nöjd.

Brukar ni köpa någon julklapp till era hästar?

Sv: snyggaste westernpaden i stan

I år har min häst fått ett nytt vintertäcke i för tidig julklapp :)

Oftast brukar han få en påse morötter och jag misstänker att han är gladare över en sån än ett täcke :D

Sv: snyggaste westernpaden i stan

jag har köpt ett kilo morötter idag.
nån annan speciellt julklapp blir det nog inte förräns efter jul. ekonomin är hårt ansträngd just nu! :)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 817
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 363
Senast: Lavinia
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 186
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka