Sv: Hatt

Tycker du att man ser gammal ut i svart? Antagligen inte, eftersom du diggar dom :D För mig som ser yngre ut än vad jag är så gör det iaf inget, om fallet är så!

Mm, vill inte heller ha en mega kulle. Stråhattarna ser så billiga ut, när dom glänser. Typ såna man kan köpa på HM.. Men som sagt så har jag inte sett just dom här hattarna irl, så dom kan ju vara snygga. Hoppas jag gillar denna hatt iaf. Borde komma imon...

Namnet "Outback" och modellen på hatten är typiskt australiensisk, så det kanske inte är så mycket "westernstuk" på den, tycker jag!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Nepenthe
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: CaisaCax
·
Avel Hej! Hur stora var era föl som 6 mån resp 1 år och sen vuxna? Mitt föl är 5 mån och ca 123, hennes mamma är d ponny o pappa 167. Hoppas...
Svar
13
· Visningar
1 571
Senast: Jaasse
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 925
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur