Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har precis fått mitt sto dräktig med Berserkur! :rofl: och det skulle vara roligt om ni som redan har/haft en Berserkur avkomma...
Svar
0
· Visningar
1 042
Dressyr Är det ngn som testat eller sett denna sadel irl? Tycker den låter spännande. Vi välkomnar den nya Genesis sadeln! Prisvärd -...
Svar
0
· Visningar
1 655
Senast: Mish
·
Western Min bror är i Australien och frågade om han skulle köpa med en Wintec western sadel hem till sverige. En outlet i Sydney hade väldigt...
Svar
0
· Visningar
1 001
Western Tänkte köpa mina första westernboots. Någon som kan ge lite bra tips på bra märken? Vad är bäst, högt elller lågt skaft? Jag ska endast...
Svar
8
· Visningar
2 173
Hoppning Jag har fått för mig att jag ska försöka få ut min ungponny på hopptävling (jag är dressyrryttare) och då är det ju det här med...
Svar
5
· Visningar
5 266
Senast: Lady_S
·
Trav Jag håller just nu på att så smått leta efter en ny häst. I stallet har genom åren passerat en hög kapabla "projekt" som sällan...
Svar
14
· Visningar
1 607
Senast: ghost
·
Hoppning Hur är det nu för tiden? Finns det en övre åldersgräns för att få tävla B-ponny? (och vart går gränsen i så fall?)
Svar
10
· Visningar
6 411
Senast: bigganl
·
Dressyr ..Visa upp dem! Skriv märke också ;)
2
Svar
29
· Visningar
13 179
Senast: sweep
·
Körning Jag håller så smått på att kolla efter en framtida tävlingsponny till mig men är inte riktigt säker på vad jag vill ha faktiskt.:o...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: urkella
·
F
Trav Hej på er! Har sett att Wången har Travhästskötarutbildning, och jag är sugen på att anmäla mig. Är det någon som går/ har gått...
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: Filippa
·
Hoppning Kan man se vilka tävlingar en häst (eller ponny om det gör någon skillnad) är anmäld till? Alltså kan man söka någonstans på namn eller...
Svar
2
· Visningar
1 451
Senast: corzette
·
Fälttävlan Har ett par frågor om dressyrprogrammet för debutantklassen. Dels när man rider in så står det ingenting om halt och hälsning, ska man...
Svar
2
· Visningar
3 280
Senast: orion
·
Trav Någon som vet vad som gäller om vaccinationen är giltig t.o.m. den 19 en månad, anmälan är den 18:e och loppet den 24:e? Räknas...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Salandge
·
Islandshäst Jag har klurat på det här ett tag:confused: Jag vet att en hel del varmblod kan tölta men har svårt att se vad som förenar Isisar och...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
32 166
Senast: Nicki92
·
Trav I och med alla de "nyligen uppkomna" diskussionerna kring trav hade det varit intresant med lite statistik fran de aktiva. Borjar...
Svar
0
· Visningar
964
Senast: Corminta
·
Islandshäst Jag har inte ridit islandshästar så länge utan mest bara storhäst. Jag blir bara så otroligt förvirrad över hur en islandshäst ska gå i...
Svar
5
· Visningar
2 338
Senast: Boj
·
Dressyr Jag har funderingar på att köpa en äldre Cobra. Den är märkt med både LaBelle och Harry Dabbs under lillkåpan. Någon som har information...
Svar
10
· Visningar
3 309
Senast: SQT
·
E
Trav Jag har en kallblodstravare som alltid kliver av sig vänster fram sko i hagen, ibland även höger fram. Hästen är genom gången och frisk...
2
Svar
22
· Visningar
7 316
Senast: Dalatjej
·
Trav Såg en häst på ett lopp i södra Sverige nu under sommaren som hade en uppkäkningsvariant som jag inte sett förut som jag undrar om. Den...
Svar
15
· Visningar
2 547
Senast: Nominous
·
Y
Trav Ett föl som man fått kapa djupa böjsenans förstärkningsband på ett ben. Vad är prognosen på detta? Är drömmen om en travare krossad...
Svar
11
· Visningar
2 348
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4
  • Säng

Hund, Katt, Andra Djur