Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Är intresserad av att köpa en skitsnygg och vacker avkomma efter honom och funderar lite vad.ni tycker om den hingsten? Låg Blup då han...
Svar
1
· Visningar
1 891
Senast: Jonaz
·
Dressyr Tycker ofta (både här och utanför Buke ;) ) att många håller i stångtygeln så att stången är "vriden" så mycket det bara går. Hur...
Svar
12
· Visningar
3 001
Senast: singer
·
Western Inför nästa år har jag börjat kolla på vilka klubbar/föreningar/organisationer man ska gå med i och allt det gör mig helt snurrig...
2
Svar
23
· Visningar
3 301
Senast: doleron
·
Islandshäst Hej. Nu kommer jag med några fler frågor till er :laugh: Vi ska köpa unghäst och har följande frågor och ni kanske öven kan lägga...
Svar
17
· Visningar
1 999
Senast: kvandi
·
Dressyr Jag måste erkänna att jag hållt mig dåligt uppdaterad om vad som gäller ang de nya reglerna för loggor på tävlingsutrustning. Men visst...
Svar
3
· Visningar
1 658
Senast: Fenestra
·
Western En dag var man för lat för att byta om till ridkläder,så man satte upp i "vanliga stallkläder" aka, klubbjacka,jeans och stallskor.dock...
Svar
9
· Visningar
1 934
Distans Ja som rubriken lyder, vilka här hade tänkt att åka på Prova på tävlingen den 6:e Oktober? Jag och Asterix ska dit :)
Svar
2
· Visningar
2 699
Körning Hej alla hästkörare! Jag har ett Ardennersto på 5 år som jag har tänkt köra släde efter i vinter. Eventuellt bara tolka efter henne...
Svar
0
· Visningar
1 326
Senast: Italloyd
·
R
Övr. Grenar Kan inte någon posta alla storlopp i Sveriges land? Även Danmark & Norge. Svenskt Kriterium, Svenskt St. Leger, Stockholm Cup m.m...
Svar
1
· Visningar
2 075
Körning Här kan ni se TV-reklam för Eskilstunas körtävling den 30/9 2012! Hälsar Ulrika Gindemo
Svar
1
· Visningar
1 126
Senast: Inelin
·
Hoppning Mmm, har inte använt min TDB på skitlänge så därför hade jag ju inget innestående där, men för ca 1 vecka sedan förde jag över pengar...
Svar
7
· Visningar
1 862
Senast: BernT
·
Western I går var det final i Westernallsvenskan 2012 i Sandviken. Under året har jag hört röster höjas för att finalen inte gick under SM...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: Annie1982
·
Körning Nu är det snart dax att köpa en sele till lillponnyn och hittills har det lutat åt Zilco Sportz med empathybrösta. Men den är ju i...
Svar
13
· Visningar
3 639
Senast: Seabaz
·
Körning Hallå där. Jag har som projekt i skolan att bygga en vagn som min häst ska dra. Men hur gör jag !? Jag kan inte svetsa eller någonting i...
Svar
4
· Visningar
2 286
Hoppning Varför ser banorna ut som de gör i banhoppning i jämförelse med hur hindren är placerade på en terrängbana? Varför är det liksom inte...
2
Svar
25
· Visningar
4 456
Senast: Lady_D
·
Fälttävlan Nu tycker jag faktiskt att Breeders förtjänar en egen tråd! Vilka ska dit? Med häst eller som publik? Någon som vågar tippa? ;)...
Svar
13
· Visningar
4 048
Senast: Bison
·
F
Distans Läste nyligen om Mattias Gårdlund nyss hemkommen från Mongoliet. Där han deltaget i tävlingen Mongolianderby och ridet tio mil om dagen...
Svar
2
· Visningar
2 872
Senast: Armadillo
·
Dressyr Har någon tips på bett som passar häst som lätt får skav av bettet. Hästen har nu ett tredelat bett som kniper/klämmer i mungipan då...
Svar
12
· Visningar
2 559
Senast: Lavinia
·
Western http://www.videocomptv.de/Livestream.html EWU (tyska wras) har sitt mästerskap nu. Under veckan är det kvalklasser och sen är det...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: alazzi
·
Western Då min 4åring (Paint, inte modell muskelberg) har vuxit ur sin westernsadel så letar jag nu hoppsadel till honom. Av rent ekonomiska...
Svar
11
· Visningar
1 903
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?