Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur snabbt är snitthastighete i ett travlopp?
Svar
1
· Visningar
2 340
Senast: jesse
·
C
Trav Vår gamla vän har ju gått och dragits med ett taskigt bakben länge...det var det bakbenet som var bekymret redan när han var aktiv och...
2
Svar
34
· Visningar
2 309
Senast: Camarotheking
·
C
Trav Nu "sover" han...Runt sex gick jag och Haj tillsammans upp till travbanan..Som vanligt skrittade han på i en pigg och passartad skritt...
2
Svar
20
· Visningar
1 737
Senast: Camarotheking
·
L
Islandshäst Importerade min pålle från island i september förra året. Allt har funkat bra, han är frisk och pigg och en underbar häst! Men nu börjar...
2
Svar
24
· Visningar
3 894
Senast: iller
·
Övr. Grenar Två år ganska precis sedan förra läkarbesöket hos AH. På den tiden var jag sned, lutade åt vänster, hade brister i balansen och kände...
Svar
3
· Visningar
1 522
Senast: Gumman
·
S
Western Kan någon ge mig lite info om vad det är fär beteckning p´å en westernsadel som passar en lite knubbig häst med kort rygg. Är det full...
Svar
1
· Visningar
1 222
Senast: Sweet
·
I
Övr. Grenar fick kontakt med en tjej här som hadde jobbat på stallen som jag skall få min häst ifrån. malmö eller skåne tror jag. den tjejen chattar...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Cavat_
·
V
Distans Sökte i utrustningsforumet efter underkläder eller kanske ridbyxor som kan motverka ridsår. Då fick jag höra att det finns...
Svar
14
· Visningar
1 441
Senast: Violate
·
C
Distans Jag skulle vilja ha tips från er angående ett problem jag har med min häst. På sommaren har jag aldrig haft problem med henne, men nu...
Svar
12
· Visningar
1 527
T
Trav Ville bara tala om att tösen skall kvala idag på Gävle. Själv håller jag på att få ett nervöst sammanbrott :crazy: Jag är därfär portad...
Svar
6
· Visningar
913
Senast: The_Last
·
N
Hoppning lite överdriven rubrik kanske :p ett par frågor som jag undrar om ni har svar på.. 1. Min häst i jag går på hoppträning 2 ggr i månaden...
Svar
17
· Visningar
1 254
Senast: hoppsann
·
H
Trav \"Pappa\" gör bra ifrån sig... Norske "Eder" vann storloppet Lars Laumb på Bjerkebanan i lördags. "Eder" gick förra i avel för första...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Rikkan
·
T
Islandshäst För rätt så länge sen pratade vi om hur hästen flyttade sina ben i tex. tölt. Då var det nån som länkade till en bra sida där man såg...
Svar
6
· Visningar
1 586
Senast: Lobelia
·
L
Övr. Grenar hej allihop! är det någon som vet vad galoppbutiken vid täby heter? letar efter en beg galoppsadel, kanske nån vet vart man får tag på...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: charity
·
K
Körning Vad har de olika selarna för funktion?
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Krabban
·
J
Körning Jag ska köra in min fjording har jag tänkt. Jag har en kille som ska hjälpa mig med själva inkörningen, men ska göra en del grundarbete...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: amkm
·
Hoppning Vad är maxlängden på hoppspön? Är det 70 eller 75 cm? Eller nåt helt annat. Har hört olika...
Svar
4
· Visningar
3 962
K
Körning hejsan är helt ny inom körning.. lr ja har juh kört.. fast de var mååånga år sen har en ardenner på 2,5 år... vill veta hur hårt alla...
Svar
1
· Visningar
974
Senast: RebeckaKihlberg
·
M
Övr. Grenar undrar vad det innebär med tornespel? vad gör man? kan man ha vilken hästras som helst? berätta allt in i minsta detalj är jätte...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 975
Senast: Sammet
·
Övr. Grenar ska praoa på täby veckorna 19-20 hos nån som heter Peter..nån som vet vem det är?? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 663
Senast: Chough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter