enjes

Trådstartare
ska praoa på täby veckorna 19-20 hos nån som heter Peter..nån som vet vem det är?? :confused:

nä tog den från mälardalensponnygaloppklubb.com

tänkte inte på att du hade den. :o.sorry

D e lugnan... d e ju trots allt ett fritt land vi lever i... :smirk: ;) :p
Ska försöka hitta en annan bild.. :)

Va kul!! :D
Jag praoade också på ett galoppstall. Fast de va på Angarn. De va as kul, och nu får vi komma å rida där ibland! :bump:
Hoppas du tycker att det är roligt!! :)

min mor talade me peter å han sa att ja skulle få rida..å sånna saker som man gör i ett stall mockar, fixar mat å så..tror ja väl:P

Jag fick rida, mocka och allt annat när jag praoade i ett galoppstall.
gjorde typ samma sak som dom anställda. (:

Om det är Peter Lundberg du menar, så skicka ett PM till mig så kan jag berätta...
har nämligen jobbat hos hononom..en dag för att vara exakt :D :smirk:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Har fått hem Miscantusplantor som jag beställt. Det stod i beställningen att de inte skulle levereras förrän efter 17 mars, men de kom...
Svar
4
· Visningar
290
Senast: Tajger
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 583
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
550
Senast: SiZo
·
Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka