Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Hoppning Halloj! Är det ngn som har en poängtabell eller kanske vet vilka poäng man får för resp. placering i resp. klass i hoppning på...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: Rubensmatte
·
Trav Tänkte det kunde vara roligt att köra min travridhäst igen men är osäker på bästa sättet. Hästen är 9 år. Inkörd som 2-åring och gick...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Lindi
·
A
Islandshäst Det er jo en billig sadel, er den god eller er det bare å glemme å kjøpe en sånn? jeg har en sadel til, så jeg skal ikke bruke denne...
Svar
11
· Visningar
2 040
Senast: Båbbe
·
Western Hej! Lägger det här eftersom jag vill träna honom till westernhäst. Har en nordis som jag har ägt i ca: 3 månader nu. Han e...
Svar
15
· Visningar
1 369
Senast: Mirre
·
Övr. Grenar Finns det de tros? Har blivit himla nyfiken på det här med tornéspel och skulle gärna vilja prova. Sen undrar jag om det finns någon...
Svar
11
· Visningar
1 194
Senast: gadriel
·
Trav som jag skrev innan så startade vi vår häst igår. han har bara 29 poäng och vi har svårt att få ut han in riktiga lopp. änligen hade vi...
2
Svar
24
· Visningar
2 255
Trav Hur har vi det med våra kusar egentligen? Har kronorna börjat rulla in än, eller springer dom bara ut? Hur är det med tussilagon i...
2
Svar
22
· Visningar
1 850
Senast: Krims
·
E
Körning Jag har ett 17-årigt fjordsto som jag hade tänkt börja tävla så smått kanske... hon är väldogt mycket körd men jag är lite oerfaren. vet...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: ElviraB
·
H
Western Jag och säkert fler med mig som inte hade möjlighet att komma i fredags vill gärna veta om det var nåt viktigt som blev sagt... Malin
Svar
1
· Visningar
880
Senast: monke
·
B
Trav Jag ridtränar en tävlande travhäst sen ca ett år tillbaka. Han har blivit mycke bättre på senaste månaderna :) och går nu riktigt fint...
Svar
16
· Visningar
2 339
Senast: Elin_84
·
A
Trav Var kan jag hitta/söka på shettistravare?
Svar
2
· Visningar
833
Senast: annele
·
C
Övr. Grenar Hon bröt benet idag på Jägersro.. Hon blev sedan avlivad. Någon som vet lite mer? Jag var inte där just när det hände eftersom en av...
Svar
4
· Visningar
1 205
Senast: Cavat_
·
M
Körning Pga av mina knän har "kollapsat" klarar jag inte längre av att rida, så ska jag börja med körning. E de kul att köra? roligare än...
Svar
7
· Visningar
1 123
Senast: Pettsson
·
Hoppning får man det? Jag antar att man INTE får det med 5 åringar eftersom de bara får gå avd B..Hur är det med 6 åringar då? Är de först om de...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan Undrar om det finns klasser inom fälttävlan för shettisar?? eller möjligtvis för b-ponnys? (shettisen lär nämligen växa över :()
Svar
2
· Visningar
1 069
Trav *Suck* Återigen kan jag inte hitta den norska sidan där man kan söka på Norska kallblod, som ATG men i Norge...någon?
Svar
8
· Visningar
1 761
Senast: pinky
·
Islandshäst Ni med islänningar har ni islandssadel och islandsträns till era hästar? är det ok att ha vanlig engelsk allroundsadel på islänning om...
Svar
13
· Visningar
1 592
Senast: em76
·
Western 4-åring som rider cutting på Poco Lena!
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Seabaz
·
S
Hoppning Har varit på en mkt lyckad hoppträning idag...tränade lydnad med trestuds och sen varannan gång rättuppstående på höger och varannan...
Svar
8
· Visningar
1 749
Senast: pialotta
·
S
Islandshäst Min pålle är väldigt bunden och passtaktig. :( Jag har läst många inlägg där man säger att det underlättar för en passaktig häst att...
2
Svar
22
· Visningar
2 874
Senast: solomato
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar