Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vi köpte vår märrs lillasyster efter His Majesty och Diamant Hammering Diamant har haft otru med sina avkommor, antingen har de körts...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Sonic76
·
F
Körning Hej ! Idag upptäckte jag att min pålle har börjat att få pälsen "nuggad" på halsen efter bossorna på min loksele. Bossorna är gjorda i...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: mizzcat
·
D
Hoppning Min femåring hoppar 120 på 90-100 hinder. Tränaren säjer att hon kommer at lära sig med tiden, men finns det inget sätt man kan hjälpa...
Svar
11
· Visningar
1 830
Senast: _Peplis_
·
J
Western Har lite planer på att nästa år ta hit tränare från USA och jag har börjat undersöka lite om möjligheten och fått svar från några jag...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: lill_sessan
·
Trav vi har köpt en ny häst, en 3årig hingst Lindy's Crown-Super Arnie :D. 170 hög :o, jättesnäll och mysig, men stor och maffig som bara...
Svar
9
· Visningar
1 312
Senast: beauspirit
·
Islandshäst Har en väldigt passaktig häst som jag tänkte arbeta med från marken. Hur lösgör jag honom på bästa sätt? Vad är att föredra - longering...
2
Svar
23
· Visningar
2 567
Senast: Sammets_rosa
·
A
Islandshäst I senaste numret av hästmagasinet (kom väl i förra veckan?!) var det en avslutande artikel i serien Islandshästskolan av Johan som jag...
Svar
3
· Visningar
1 613
Senast: Sammets_rosa
·
Y
Trav vet verkligen inte om jag är ¨på rätt forum :confused: jag är fodervärd på ett varmblodigt travar sto, hon var betäkt när hon flyttade...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: Tosa
·
M
Fälttävlan Finns det så man kan tävla i bara terrängdelen (dvs inte rida banhoppningen eller dressyrdelen).
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: maja300
·
J
Hoppning Behöver verkligen hjälp! Det är årets första lokala och jag e så himla nervös. Är det någon som kan komma med bra tips? :confused: Allt...
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: northang
·
M
Körning Har inget annat för mig än å berätta att jag tränsade min två-åriga minishettis valack i går för första gången. Han var bara så duktig...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: a_big_kiss
·
Trav En Hypotetisk fråga, bara för att jag är nyfiken! :D Får man kvala en 2-åring innan den gått premie? Alltså kvala först och...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: giffan
·
R
Trav Hej...satt och snackade med en kompis om hästar & travet osv. Vi blev lite konfundersamma över lite saker :p....så ni travfantaster...
Svar
13
· Visningar
2 902
Senast: giffan
·
Western Får snart hem en sadel som jag ska prova. Vad ska jag tänka på? Ska jag prova med eller utan sadelfilt? Hur ser jag om den ligger...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: geegee
·
Distans Fortsätter med alla mina frågor här... :D Nästa frågar lyder...*trummvirvel*: Får man något svar på anmälan, typ ryttarmeddelandet...
Svar
12
· Visningar
1 158
Senast: malumbub
·
D
Övr. Grenar Någon som vet vad som hänt med Diaghlydour? Han stod o tränades av Stall Malmborg på Täby... slutade tävla -01 nånting. Undrar vad som...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: Diaghlydour
·
Trav Vet att detta kanske inte passar in i diskutionscentrumet men måste få veta.... Det finns en travhäst som heter Dikita Ö. Varför Ö. i...
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: cämela
·
S
Fälttävlan Någon som vet om det finns något gymnasium med inriktning på fälttävlan, eller om det finns utbildning i det på annan nivå? :confused...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Sophieeklund
·
J
Körning Jag har en shettis som är underbart fin att köra eftersom han är 300% trafiksäker. Man behöver aldrig vara rädd för att han ska bli...
Svar
5
· Visningar
1 719
Senast: Znozan
·
Trav Vi startade ett par av travskolans ponnyer på travet i går och i programmet på några av de andra ponnyerna så står det efter tiden (jag...
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka