Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag har lite funderingar gällande balanseringen på vår 4-åriga kallblodsvalack. Jag kan börja med att säga att han är ordentligt...
Svar
16
· Visningar
3 432
Senast: giffan
·
R
Hoppning Som bör passa nya pållen, när han nu kommer :crazy: Men iallafall, han är 18 år och har inte hoppat skitmycket i sitt liv Målet är 50 cm...
Svar
1
· Visningar
1 610
Trav Har ni någonsin sett en bättre häst??? :banana: Jag säger då det!! :love: Jag är riktigt glad att jag snart får ett Gidde föl!!! :D
Svar
3
· Visningar
917
Senast: jesse
·
Distans Ni vuxna distansare som rider hästar under 148 cm, har ni häst- eller ponnylicens till era hästar? Jag vet inte hur jag ska göra... Har...
2
Svar
29
· Visningar
2 507
Senast: neywaz
·
B
Övr. Grenar Jag var tidigare ledsagare åt min sambos lillasyster som har ett förståndshandikapp och så har hon även epilepsi. Jag kanske ska nämna...
Svar
5
· Visningar
1 297
Senast: angelaL
·
S
Islandshäst Här kommer ett önskemål från minsida eller kanske en bön till alla er ryttare som regelbundet vistas i stall och har tillgång till...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: skuggi
·
M
Western :) Då har vi så gjort det Leksak & jag! Överlevt uppvisningen på Scandinavium! ;) Kändes lite löjligt, men jag var betydligt mer nervös...
Svar
6
· Visningar
1 253
Senast: Horsespirit
·
Distans vår häst gått första gången på distans, de red grytritten i lördags, Allt gick kanonbra och hon bara älskar det. MEN vi MÅSTE skaffa ny...
Svar
12
· Visningar
1 961
Senast: Arabis
·
Hoppning ..för en hoppglad fyraåring, har någon sådana? Hon har precis upptäckt att det är väldans roligt att hoppa efter att fått hoppa två små...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: älgen
·
A
Western ...på Western ridning. Ok, jag tror att denna tråd kan ligga här eller? Jaja, jag har alltid velat prova på western ridning sen jag kom...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Athina
·
Western Min ponny (frjodkorsning) har väldigt lätt att bli framtung och gå på bogarna. Hon har väl kanske lite kroppen emot sig vad gäller det...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Emelyne
·
L
Körning Hej! Bor i närheten av gbg. Var finns närmaste körklubb? /Lisa
Svar
1
· Visningar
1 728
Senast: My64
·
Fälttävlan vilken är den lättaste ft? på vilken nivå ligger; *dressyren *banhoppningen *terrängen lättaste för d-ponny och stor häst, höjder...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: beauspirit
·
Trav Har ni några exempel på små kallblodstravare som lyckats? Vi har en 4 åring efter Bork Rigel - Pilmin, hon är liten ca 140 i mkh och...
Svar
18
· Visningar
1 522
Senast: lainen
·
F
Hoppning Min 4-åring behöver löshoppas inför kvalitetstävlan till hösten. Är det någon som vet nån i Göteborgs-/Kungsbacka-området som har...
Svar
2
· Visningar
1 038
Senast: Dimmans_Elaine
·
S
Hoppning Jag undrar när ni tycker man ska höja sig från Lokal till Regional? Är nu ute och tävlar på lokal och då Lätt D & C. Framöver ska det...
Svar
6
· Visningar
950
Senast: _Peplis_
·
Trav Igår körde jag för första gången släde (timmersläde) med ponnyn som tidigare figurerat i trådar om skritt. Attans vilken fin skritt hon...
Svar
9
· Visningar
1 295
Senast: fiautanknuff
·
Trav Häromdagen pratade jag med en kompis som varit och hälsat på de som tidigare ägde mitt varmblod. De hade då pratat lite om min häst och...
2
Svar
37
· Visningar
2 557
Senast: Cilva
·
Hoppning När gick Rodrigo Pessoa med i Team Ericsson? Det har jag helt missat,blev jätteförvånad när jag såg han i Gbg med den gröna kavajen.
Svar
15
· Visningar
998
Distans Ni som tävlar bettlöst - hur gör ni i veterinärgrinden? Och när ni lastar hästen? Springer ni med det bettlösa huvudlaget framför...
2
Svar
20
· Visningar
2 207
Senast: neywaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar