Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Jag har tagit hand om en 6årsvalack som ganska så nyligen inriden av en inte islandshästridningskunnig människa. Hästen ifråga är...
Svar
18
· Visningar
1 314
Senast: josse
·
Western satt och läste hästannonser idag och då slog det mig att det bara finns tävlingsämnen till salu under "westernhästar". Föds det...
Svar
8
· Visningar
1 332
Senast: Gumpan
·
L
Hoppning hej! vilka avstånd mellan kombinationer och cavaletti bör man ha på en maxad a-ponny (107)!?
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: lul
·
Hoppning ska prov rida en häst i morgon...och då ska man prov hoppa den :crazy: men detta en en "bra" häst... så jag e jätte nervös att jag...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Speedster
·
K
Fälttävlan Passa på att få Poohs autograf nu medan hon fortfarande pratar med oss! ;) Nessan blir bara bättre och bättre och i helgen blev hon...
Svar
18
· Visningar
1 574
Senast: Pooh
·
Fälttävlan Har blivit så himla sugen på att prova på detta med fälttävlan. Min häst är säkert i både banhoppning och dressyr, han hoppar ALLT som...
Svar
8
· Visningar
1 355
Senast: _Tazty_
·
H
Islandshäst Var förra helgen och tävlade på Stormur Kval. Uppnådde då SM poäng med 2 hästar. Sedan igår läste jag detta på SIFs hemsida under...
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: Hlynur
·
S
Svar
4
· Visningar
937
Senast: Sommartjej
·
Körning Håller på att köra in min 4-årshingst (shettis) och har konstaterat att HONOM kanske jag skulle kunna släpa hem några mindre stockar med...
Svar
17
· Visningar
1 864
Senast: Welsh
·
Hoppning som skulle vilja hjälpa mej att leta på en sak? Hur långt det får vara i kombinationer (både ett och två galoppsprång) i LB för...
Svar
6
· Visningar
1 052
Senast: trazel
·
K
Western Nån som vet butiker som säljer Sleazy produkter? Jag bor i Sthlm, men finns det hemsidor från Sverige skulle jag bli super glad :bow:
Svar
5
· Visningar
1 049
P
Hoppning Otroligt bra att vinna Europafinalen, åååå så kul!! Det har varit en tråd här tidigare där några tyckte att hennes stil har förändrats...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Manatee
·
Hoppning Läste proppen till en tävling och kom inte riktigt underfund med hur klassen bedömdes. Ja, jag har läst sammanfattningen av...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: Domaren
·
G
Övr. Grenar Hörde att Pelle Snitzare tog hem segern på lördagskomben på Jägers :) Han gjorde ju även bra ifrån sig i allsvenskan på djursholm :) Kul...
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: Cavat_
·
Islandshäst Jodå, jag kan skaffa FIPO och läsa innantill, men har inget till hands just nu, och började fundera... Min häst är skodd med sulor fram...
Svar
14
· Visningar
1 412
Senast: yew98fq
·
M
Islandshäst Var kan man hitta statistik över antalet importerade islandshästar per år, samt antalet födda islandshästföl i Sverige ett antal år...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: marima
·
K
Islandshäst Jag känner en som hade tänkt att ha jaktkandar på sin islandshäst. Ryttaren som rider har en väldigt hård hand och hästen tar gärna...
Svar
1
· Visningar
1 157
Senast: Lobelia
·
Western vad tycker ni om dom? Använder ni det? Hur ofta? När? I vilket syfte?
Svar
9
· Visningar
2 623
Senast: hotrodder
·
R
Western Jag har en tvåårig halvblodshingst som jag sedan skulle vilja rida western med. Jag undrar nu hur långt man kan komma inom...
Svar
3
· Visningar
1 183
Senast: hotrodder
·
Z
Hoppning Var kan man göra det så billigt som möjligt? Något företag? Vet att det finns, men kan man kolla någonstans på internet? Vill ha lite...
Svar
3
· Visningar
1 347
Senast: linuld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama