Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hoppa \"låga\" banor Någon som har tips på hur man "säkrar" en felfri runda på cirka 80cm, när hästen är van att gå 110?. Tacksam för...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: starcraft
·
D
Körning Jag ska ta och bli medlem i nån klubb och börja tävla ordentligt nu. Vilken klubb tror ni passar bäst till en som är rätt mkt nybörjare...
Svar
16
· Visningar
1 348
Senast: Dragonfruit_
·
L
Fälttävlan Varför finns det inga msv A för c-ponny? Är ju lite svårt att rida SM i en klass högre, som dessutom ska vara en svår sådan... Finns det...
Svar
7
· Visningar
1 419
Senast: Annie_89
·
A
Fälttävlan Hej! Jag undrar om det är någon C-ponnyryttare som är intresserade av att rida MVS.B i Åkerbo den 15-16 maj? Det är så att de inte vill...
Svar
5
· Visningar
1 316
Senast: Annie_89
·
Fälttävlan Är det någon som vet om det är ändra licensregler i år? Måste man ha regionallicens för att rida debutant?
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Tulip
·
B
Hoppning Vi river nästan alltid koppelräcket med frambenen. När det är linjer vad ska jag göra åt det. Jag funderar på att lägga en bom framför...
2
Svar
22
· Visningar
3 420
Senast: Splittan
·
M
Fälttävlan måste man ta om sitt fälttävlanskort om man inte tävlat på 2 år?
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Splittan
·
L
Fälttävlan Vilken är nästa klass efter lättklass för D-ponny? är det MSB B eller MSV A och hur högt är det? tack på förhand!!//Lina
Svar
1
· Visningar
1 093
C
Islandshäst Hej! Jag har blivit medryttare på en Islandshäst som inte kan tölt eller pass. Ägaren har aldrig tölttränat honom. Så jag vart lite...
Svar
13
· Visningar
2 152
Senast: josse
·
L
Trav nu har jag haft min häst sen i november. vi köpte honom av en proffstränare för att han inte fick upp han i några tider. så pappa köpte...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Qula
·
Z
Körning Söker med ljus och lyckta efter en länk till Roslagsvagnen. MEN JAG HITTAR INTE!!!! Någon här som har den?? Kramar på er alla!!!!!
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: Znozan
·
V
Körning Hej! Jag har tänkt tömköra min ponnie (en nioårig dponnie) men vet inte riktigt säker på hur jag ska göra. Jag har letat efter...
Svar
9
· Visningar
1 381
Senast: oasen
·
L
Fälttävlan Är det någon som känner till när lag-SM för ponny ska vara i år och var det ska vara någonstans??
Svar
0
· Visningar
1 045
Senast: Liniz
·
M
Distans Finns det? vart i såfall?
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: Camilla_H
·
J
Western Längtar dit väldigt mycket just nu men kan inte bestämma om man bara skall åka en dag eller stanna ett par dagar. Vilka är det mer som...
Svar
14
· Visningar
1 386
Senast: simpe
·
A
Islandshäst Er det noen av dere som rider med Montsegur? jeg har nettop kjøpt meg islandshoppe :rofl: og skal prøve en Montsegur på henne. Skal...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: mannis
·
Distans Hur stora är veterinär-/startkorten (eller vad de nu kallas)? Får man vika korten? Någon som kan hjälpa mig? Hur stora brukar kartorna...
Svar
2
· Visningar
1 394
Senast: malumbub
·
P
Trav hej jag undrar om min häst har bra travarstam skulle vilja veta de om de är någon som kan hjälpa mig...
Svar
11
· Visningar
923
Senast: Pamme_Jaspin
·
Q
Distans Har länge velat börja tävla distansritt då det är den enda tävlingsgren som riktigt intresserar mig. "Problemet" är dock att min häst är...
Svar
3
· Visningar
1 354
Senast: Quietude
·
P
Hoppning Kan vi inte göra en samlingstråd för övningar i marrkarbete som man kan gå tillbaka till när motivationen eller fantasin tryter? Har ni...
Svar
3
· Visningar
2 850
Senast: pialotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama