River koppelräck med frambenen

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare baxton
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 445
Tycker du skall ta hjälp av en tränare om det har låst sig. Det är så skönt när man kommer vidare efteråt.

Jag har pricis bytt tränare i hoppning och ridit för den nya tränaren 4 gånger och han tror att det kommer att lösa sig på sikt suk.Han är jättebar och vi har gått framåt och han tror på ponnyn att den kommer att bli en bra tävlingponny Den tränaren som jag har ridit för förut tyckte att jag skulle sälja ponnyn Hon är jätte dyktig som tränare och vi har en bra kontakt. Men jag vill inte sälja min ponny. hon säger att det kommer att ta en sådan tid innan han är tillräklig bra. Han är inte lika bra som min lilla ponny som min lilla syster har tagit över. men jag ska kämpa på för han är min ponny ingen stjärna i andras ögon men i minna :love:

Jag tycker inte heller att man ska ge upp för snabbt.
Tänk när du börjar få ording på hästen, då blir du stolt!
För då vet man att man har klarat av det och man har blivit en erfarenhet rikare.
Då känns inga problem för svåra eller för stora!

Lycka till! :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 562
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 031
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 024
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka