River koppelräck med frambenen

Tycker du skall ta hjälp av en tränare om det har låst sig. Det är så skönt när man kommer vidare efteråt.

Jag har pricis bytt tränare i hoppning och ridit för den nya tränaren 4 gånger och han tror att det kommer att lösa sig på sikt suk.Han är jättebar och vi har gått framåt och han tror på ponnyn att den kommer att bli en bra tävlingponny Den tränaren som jag har ridit för förut tyckte att jag skulle sälja ponnyn Hon är jätte dyktig som tränare och vi har en bra kontakt. Men jag vill inte sälja min ponny. hon säger att det kommer att ta en sådan tid innan han är tillräklig bra. Han är inte lika bra som min lilla ponny som min lilla syster har tagit över. men jag ska kämpa på för han är min ponny ingen stjärna i andras ögon men i minna :love:

Jag tycker inte heller att man ska ge upp för snabbt.
Tänk när du börjar få ording på hästen, då blir du stolt!
För då vet man att man har klarat av det och man har blivit en erfarenhet rikare.
Då känns inga problem för svåra eller för stora!

Lycka till! :bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 976
Senast: zarmino
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Esmeralda
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar