Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Övr. Grenar Hej! Undrar hur det går till när fullblod importeras från England. Var registreras de i Sverige? Finns sökregister? Kan man söka deras...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: Görel
·
Trav Undrar om det är någon här som ridtränar sin travare? I så fall hur och i vilket syfte? Detta gälelr då typ starthästar och hästar i...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: Ina79
·
M
Western Jag har tidigare tyckt att det var lite kul med buke och diskussionerna här, men nu handlar alla trådar om problem på nybörjarnivå...
2
Svar
30
· Visningar
2 424
Senast: monke
·
F
Trav hur utbildar man sig till travkusk????????? tacksam för svar mvh Tina
Svar
14
· Visningar
2 871
Senast: **BORTTAGEN**
·
Körning Ska ta nya tag och försöka köra in min Haflinger. Nu är det så att jag har köpt en rockard som tidigare är använd till en Haflinger men...
Svar
1
· Visningar
1 013
Senast: Sofiplopp
·
Hoppning Hehe. Jag bara undrar om ni har lite tips och saker man inte får glömma bort och vad man ska tänka på när man för första gången ska ut...
Svar
18
· Visningar
1 010
Senast: Grooverider
·
Distans Satt och tittade på gamla resultatlistor på bla Dackeritten och undrar lite över hur det kommer sig att alla rider på så snabba tider...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Patrioten
·
L
Hoppning hur långt galopp språng har en normal galoperad häst?? och hur långt galoppsprång har en normal galoperad d-ponny?? :confused:
Svar
1
· Visningar
814
Senast: magda
·
E
Islandshäst jag har hittat 2 st islandshästar som jag kanske ska låna i några år. Men dom är inte inridna, bägge två är 4 år. Dom är ej försäkrade...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Lilla_My
·
Distans Jag tänkte start med min häst i slutet av sommaren. Eftersom han hos förra ägaren har stått i ett år (han är 8 år och han aldrig tävlat)...
Svar
12
· Visningar
1 183
Senast: Macken22
·
S
Islandshäst Ny variant av \"vikt på isisar\"... Vilken minimumsvikt man kan rekna med att dom grejar? (var det riktig svensk? :o Hvilken vekt kan...
Svar
13
· Visningar
1 184
Senast: sleepy
·
L
Körning är de nån som har det?? skulle gärna vilja veta.. jag har nämligen vart de=( som tur va så skada sig ingen men mitt självförtroende fick...
Svar
13
· Visningar
1 714
Senast: raven_82
·
Western Flyta tråden om den är fellagd, men jag börjar här då den handlar om western. Några vänner till mej har varit på en 3-dagars kurs för...
2
Svar
23
· Visningar
2 200
Senast: alazzi
·
P
Körning Vet inte om den här tråden ska vara här, men vi gör ett fösök :)... Jag har ett shettissto som jag brukar köra, men efter att jag...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: raven_82
·
Hoppning jag har ALLTID haft en klump i magen när jag hoppat, oavsett vilket hinder det är, allt ifrån 20 cm rättuppstående till högre oxrar...
Svar
7
· Visningar
992
Senast: Calizto
·
M
Fälttävlan vet inte om jag lagt tråden rätt...men ja har tänkt att träna lite fälttävlan i sommar. och förra året när ja träna lite använde jag mig...
Svar
1
· Visningar
1 312
Senast: LenaH
·
L
Hoppning Vad ska det vara för avstånd på trav + galoppbommar och i kombinationer för en liten D ponny? :confused: Tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Ewonya
·
Western Är inte w-ryttare alls och fick en ide idag när grannen som tränar lite sa att hästen kunde galoppera så lugnt på långa tyglar. Rider ni...
Svar
10
· Visningar
1 818
Senast: Solvira
·
B
Fälttävlan nån som vet om det kommer att vara nån förjakt/hubertusjakt i stockholmsområdet(i sommar/i år) där man kan vara med på pony? :D
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: beagle
·
Hoppning Ni som främst är hoppryttare och har dyra hoppsadlar, har ni dressyrsadlar också eller gör ni allt arbete i hoppsadeln...
Svar
18
· Visningar
1 176
Senast: Vimsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(
  • Uppdateringstråd 30