Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Körning i dag var jag ute å körde med min ardenner.. tänkte att vi skulle ta en sväng på en liten sogsväg...körde gen om byn å in på skogsvägen...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: ponnyPetra
·
P
Islandshäst Jag har inte ridit islänning så länge. En fråga jag aldrig fått svar på är: Föds islänningar med alla gångarter eller är det bara en ren...
Svar
4
· Visningar
1 486
Senast: Freyr
·
L
Fälttävlan så. när & var blir er första fälttävlan för säsongen? längtar såå! =) min första blir kinda den 24 tror jag de e! nån mer som ska dit?
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: Jochanda
·
J
Western Någon som var på Grevagården och kollade på kosseclinicen i helgen som var?? Nyfiken på hur det gått och vem var det som var tränaren...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: monke
·
O
Islandshäst Hej hej Jag funderar mycket på hur man egentligen ger en tölthjälp. Och hur man ger en bra travhjälp. Nu sker det lite på känn, men jag...
Svar
7
· Visningar
1 378
Senast: OlleAtlas
·
Trav Vad betyder det att en travhäst är rakställd?
Svar
12
· Visningar
1 013
Senast: cämela
·
F
Övr. Grenar Finns det någon åldersgräns för att tävla på shettis eller är det bara längd och vikt som avgör. :confused:
Svar
14
· Visningar
1 669
Senast: yoda
·
P
Trav Jag undrar bara om det endast är varmbloden som frysmärks eller om även kallblodiga travare brukar märkas?
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: Tosa
·
H
Hoppning är det någon som har börjat med detta ännu? hur höga hinder har ni satt upp?
Svar
8
· Visningar
997
Senast: ia_
·
B
Islandshäst Något jag länge undrat över är varför vissa islandshäst ryttare rider PRE-hästar som "spinoff". Vore det inte mer naturligt att rida...
2
Svar
22
· Visningar
2 486
Senast: _Viva_
·
H
Fälttävlan Har börjat fundera lite på att vara med i någon deb. tävling i sommar med min hopphäst, som lite varriation till hopptävlingarna. Men nu...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: Vita_N_6520
·
Hoppning Vilka tror DU att det blir? Malin Baryard och Rolf-Göran Bengtsson måste väl vara självskrivna??!! Det samma gäller väl nästan Peter...
Svar
18
· Visningar
1 389
Senast: Cockney
·
A
Islandshäst När var det de skulle visa istölten på tv,, var det inte den här veckan????
Svar
15
· Visningar
1 971
Senast: GUSTUR
·
L
Western Hur många ä det som ska på HJWR:s tävling då?? Finns att läsa om på www.hjoko.nu
Svar
4
· Visningar
880
Senast: lill_sessan
·
R
Hoppning Får man ha två delat gummibett me fasta ringar på lokal ponny hoppning :confused:
Svar
2
· Visningar
748
Senast: rabbe
·
Hoppning Vad ligger höjden för seniorer i div III på? Är det 1 m i båda grundomgång och omhoppning, eller höjer de till 1,10 på omhoppningen...
Svar
2
· Visningar
3 018
Senast: Solvira
·
S
Hoppning Bör hesten ha benskydd når den skal lære å hoppe? Så ikke den får helt motvilje om den skulle rive noen ganger... :confused:
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Timsetim
·
Islandshäst När jag var liten, så var jag mycket hos en hästhandlare och red. Han fick hem många islänningar som var från Island (är vad jag minns...
Svar
16
· Visningar
3 973
Senast: Blossi
·
C
Islandshäst Hej! Jag är medryttare på en Islandshäst som varken kan tölt eller pass. Ägaren har aldrig heller tölttränat honom. Men jag vart lite...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Lobelia
·
Hoppning Hjälp, jag har tappat bort min fusklapp :omed hinderavstånd för häst. Jag vet att ett galoppsprång är ca 3 m och ett galoppsprång...
Svar
4
· Visningar
2 071
Senast: IvoryTower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens nagellack!
  • Valet i USA
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur