broddar, vilken storlek?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare MissNegativ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 315
M

MissNegativ

vet inte om jag lagt tråden rätt...men ja har tänkt att träna lite fälttävlan i sommar. och förra året när ja träna lite använde jag mig av vinterbroddar. men nu ska jag köpa gräsbroddar. lite frågor om det...hur vet ja vilken storlek jag ska köpa? kollar här i börjes och då står det 3/8" och 5/16" vilken storlek? jag har en stor häst om det hjälper. och sen hur många broddar i varje sko. räcker det med 2 broddar? det är ju inte så att jag ska ut på värsta tävlingen, vill bara vara på den säkra sidan och tänker inte träna på gräs när det spöregnar eller är halt. tacksam för svar!

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
736
Senast: Lillefrun
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 298
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
300
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 476
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka