Statistik?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare marima
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 822
M

marima

Var kan man hitta statistik över antalet importerade islandshästar per år, samt antalet födda islandshästföl i Sverige ett antal år tillbaka? Tacksam för svar!

det brukar finnas i Islandshästen då och då. Annars kan du söka på SIF:s hemsida eller maila SIF:s kansli.

/Malin

Tack för svaret, jag tittade på SIFs hemsida men hittade ingenting. Jag tänkte att kanske någon vet någon länk till någon annan sida på nätet? Annars får jag maila och fråga på SIF.

Liknande trådar

Fordon En sak som fascinerar mig är all uppståndelse kring flygolyckor, som är betydligt ovanliga och färre än antalet bilolyckor. Varje gång... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 888
Senast: Inte_Ung
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
950
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
394
Senast: DeCloe
·
Katthälsa Finns det någonstans där jag kan hitta statistik på hur många kattfödslar som leder till komplikationer och liknande? Bakgrunden är...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31