Det är så sorgligt när det blir så i familjer.Jag efterlyser inte att mina föräldrar eller att min dotter ska rapportera sånt heller. Men vi är väl en släkt fylld av folk som inte älskar varandra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så sorgligt när det blir så i familjer.Jag efterlyser inte att mina föräldrar eller att min dotter ska rapportera sånt heller. Men vi är väl en släkt fylld av folk som inte älskar varandra
Fast det absolut vanligast är ju att man hittar kraschade plan.Jag är rätt säker på att om 150 personer försvann från samma väg, vid samma tillfälle och man inte hittade deras bilar eller några spår av dem att det skulle bli rätt så stort eftersök och skriverier om det också. Vilket är mer jämförbart... Eller får det plats fler personer på ett normalstort flygplan? Boeing lär väl ha plats för betydligt fler kan jag tänka mig.
Till slut ja. Men oftast inte samma sekund som de är saknade.Fast det absolut vanligast är ju att man hittar kraschade plan.
Referenspunkt: Airbus 380 har som vanligast utförande 525 passagerarplatser och är certifierad för max 835 passagerare. Så det blir väl sådär 500 försvunna bilar om man räknar som vanligt med drygt 1 person per bil i snitt.Jag är rätt säker på att om 150 personer försvann från samma väg, vid samma tillfälle och man inte hittade deras bilar eller några spår av dem att det skulle bli rätt så stort eftersök och skriverier om det också. Vilket är mer jämförbart... Eller får det plats fler personer på ett normalstort flygplan? Boeing lär väl ha plats för betydligt fler kan jag tänka mig.
Det är så sorgligt när det blir så i familjer.
Såklart!!!!!Jag hoppas verkligen att du, trots avsaknad av skämtsam smiley, skämtar.