Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning missade världskuppen ikväll & udrar hur de gick för malin baryard & rolf-göran bengtson? kom dom på nån bra placering då?? :confused:
Svar
4
· Visningar
755
Senast: lilltrasken
·
Hoppning Malin 4:a i inledande klassen, tidshoppning. Grattis !!! :bow: :bow: :bow: R-G på 19:e plats.
Svar
19
· Visningar
1 124
Senast: fio
·
B
Övr. Grenar Hej! för några veckor sedan kom det 2 shettisar til vårt stall, dom som ägde dom hade en handikappad son som satt i rullstol och såg...
2
Svar
36
· Visningar
4 818
Senast: DeCloe
·
Hoppning fick lite smått panik idag... insåg att de inte bara är grundutbildning som min pålla ska ha.. hon ska juh även hoppas in... har inte...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: helt_galen
·
Islandshäst Vad tycker ni om tävlingsformen gaedingakeppni?
Svar
11
· Visningar
2 096
Senast: Lilla_jag
·
Hoppning Gör ett nytt försök att inte klanta till det idag ... :o Vem har ni som favorit till vinsten ?
Svar
6
· Visningar
990
Senast: mulis
·
Hoppning Jovisst är det klart många gör det, man ska inte dra alla över en kam men det är ju "rötäggen" som märks.. Det är hopptävling just nu...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 104
Senast: Domaren
·
M
Islandshäst Hej! Är det någon som kan tipsa mej om hur man stärker traven hos en passtaktig islandshäst. Jag har stora problem med min gamla...
Svar
11
· Visningar
1 495
Senast: Alvargarden_MZ
·
Western Quarterstammar (de som heter med \"Docs\") det här är väl kanske egentligen avel, men ickeQuarterfolk lär ju inte ha någon koll, och...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: Lenita
·
S
Körning Jag undrar om man måste ha stam på sin shettis om man ska tävla lite smått i körning.. vad ska man ha för papper och utrustning...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: alisson
·
S
Hoppning Döttrarna vill så gärna läsa om stjärnryttarna och deras hästar. Någon som har tips på bra sidor på svenska att läsa om Pessoa, Malin...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Spirelli
·
L
Distans Hej! Jag har aldrig ridit distans har hört så mycket bra om grenen att jag tänkte ge mig på ett försök.... Hästen jag har har heller...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Laslaw
·
B
Western har en ettårig quarter hemma som jag tänkte köra in nästa år, o ska nu köpa vagn o sele i god tid.. men hur stor sele ska man ha till en...
Svar
11
· Visningar
1 162
Senast: Balans
·
Distans Hur motiverar ni era kompisar att ställa upp som hinknissar? Var på Bergaritten själv och det gick väl men var ganska jobbig. Planen är...
Svar
13
· Visningar
1 474
U
Hoppning Vad tycker ni? Min stallvännina har en häst som är ganska stark ibland och går emot henne titt som tätt. Hon har nu testat hackamore...
Svar
3
· Visningar
2 856
Senast: popeye
·
S
Hoppning Är det någon som kan tala om för mig hur avstånden är när man gör upp kavaletti i en volt? Galoppavstånd, travavstånd och hur många...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: älgen
·
Hoppning Har tidigare hört att man bör ha sax för att rikta in hästen på att hoppa i mitten av hindret. Hade aldrig reflekterat över detta förrän...
Svar
17
· Visningar
1 359
Senast: trassel
·
J
Western Visste ni det? Har fått bekräftat att det blir det pingsthelgen. Propp kommer så småning om. Men för er som har paint så blir det en...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: hotrodder
·
S
Hoppning Känner e`n som har en dotter på 7 år och låter henna tävla med sin 5-åriga shettis. Men det är bara på pollux och klubb nivå dom är ute...
Svar
8
· Visningar
1 439
Senast: Spirelli
·
M
Trav Tänkte att ni har på "trav" kanske vet hur man gör. Pållen är frysmärkt, jag har hört någonstans att man kan pligga av pälsen där...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama