Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Jag fyller snart 22, och har på senare tid fått ett sug efter att ge mig in i galoppvärlden. Jockey är drömmen förstås (159 cm lång, ca...
Svar
9
· Visningar
3 691
Senast: tolksele
·
Western Man blir ju lite sugen att testa på :) http://www.youtube.com/watch?v=Pk7yqlTMvp8&feature=share :angel:
Svar
8
· Visningar
1 634
Islandshäst Det här är säkert en väldigt korkad fråga men eftersom det finns passtaktiga fyrgångare, vad avgör om hästen är en fyr- eller femgångare...
Svar
7
· Visningar
1 693
Senast: Michis
·
Hoppning Hejsan! På söndag så ska jag tävla på min ridskola i 2 starter 50cm och 70cm. :banana: Jag tog en ponny som heter sultan som första...
Svar
1
· Visningar
1 518
Senast: Lady_S
·
Dressyr Jag har lite smått börjat "tävla" dressyr (klubbtävlingar) med mitt 21åriga sto. Hon är en väldigt känslig dam som lätt hamnar i sin...
Svar
8
· Visningar
1 660
Senast: lillaP
·
Hoppning Hej Jag har precis blivit en återfallsryttare efter ca 10 års uppehåll. Börjar bli sugen på att vara med i en klubbtävling i nov på...
Svar
11
· Visningar
2 241
Hoppning Har en unghäst som jag tillsammans med duktiga hopptjejer håller på att utbilda. Vi har kommit en bit på vägen MEN ett bekymmer oroar...
Svar
6
· Visningar
2 138
Islandshäst Min häst har massa skorv i manen och ja undrar om det är eksem? Det är ganska stora flagor..
2
Svar
24
· Visningar
8 453
Senast: Reykur
·
Western Det säljs bomlösa westernsadlar på Tradera. Är de något att ha eller är det skräp? Här är länk till en av dem (hoppas att det är ok med...
Svar
5
· Visningar
1 689
Senast: lillsyrran
·
Dressyr Hur gör ni som till vardags rider med lindor/skydd under framridningen till dressyrtävling? Jag åker ensam och funderar över om hon inte...
Svar
11
· Visningar
2 417
Senast: Linnda
·
Fälttävlan Jag sitter och kikar på ett delprov till en kurs för grönt kort, men jag fastnade på en fråga. "Hur gammal får man högst vara för att...
Svar
7
· Visningar
4 460
Tävling Hade tyckt att det skulle vara jätteroligt att börja tävla dressyr lite smått på min kille i början på 2013. Planerat in grönt kort-prov...
Svar
11
· Visningar
3 145
Senast: MaRomer
·
Western Hej och hjälp! Kan ingenting om westernsadlar men vill gärna köpa en till mitt varmblod. Vad ska jag leta efter? Hur funkar...
2
Svar
26
· Visningar
5 010
Trav Hej, Har studerat amerikavagnarna och funderar lite över era funderingar om dessa. Spyder bike och Ufo tycks ha blivit riktigt POP...
Svar
9
· Visningar
3 900
Senast: Alfred
·
Körning Idag stötte jag på ett problem. Jag skulle tömköra pållen och gick in på ridbanan för det fanns både koner och lite bommar framplockat...
Svar
18
· Visningar
2 895
Senast: Seabaz
·
Western Min lilla ponny har lovat att bära runt på lite barn en stund på julmaknaden iår. I vanliga fall så rids hon inte alls utan är enbart...
Svar
2
· Visningar
2 421
Senast: -Catherine-
·
Islandshäst Med tanke på att islandshästar verkar vara lite extra utsatta för eksem så undrar jag om det är något mer de kanske generellt är lite...
Svar
8
· Visningar
1 815
Senast: Elinbeyla
·
Dressyr Satt och läste i Ridsport till frukost i morse och såg då att en av ändringarna i TR är att det måste var minst 10 m mellan bana och...
Svar
4
· Visningar
1 543
Senast: settis
·
Western Är det några här som rider western på lite annorlunda raser? Jag tänker då på annat än de klassiska westernhästarna. Hur går det...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
14 609
Senast: akila
·
Dressyr Sitter och surfar in på förlag till TR-ändringar 2013 och ser att man har lämnat in ett förslag på att det ska kosta att anmäla sig till...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
10 569
Senast: aprilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30