Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag hör väldigt många åsikter från alla håll och försöker anpassa mig så hästarna har det så bra som möjligt i munnen. Jag rider i...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
17 203
Senast: Gimlan
·
Trav Som rubriken lyder, hur bär man sig åt? Det verkar som att de flesta jobben aldrig annonseras ut, utan tillsätts via kontakter osv...
Svar
5
· Visningar
2 101
Senast: Alfred
·
Fälttävlan Nu är bannemig vintern slut! Det har jag bestämt och därmed tycker jag vi skrotar "vintertråden". Tänkte börja den här tråden med...
22 23 24
Svar
476
· Visningar
52 623
Övr. Grenar Hej! Gör ett försök att skaka lite liv i galoppforumet med ovan nämnda rubrik. Så ta nu chansen och berätta om något hänt på det...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
45 840
Senast: Memmis22
·
Körning Hej alla kunniga inom detta forum. Jag skulle behöva lite råd och tips inför inkörning av min islandshäst. Jag har ingen egen...
Svar
11
· Visningar
2 845
Senast: Amk
·
Tävling Har hamnat i en situation då jag fått en "ovanlig" summa prispengar utbetalad från förbundet och skatt är dragen från detta, vilket fått...
Svar
8
· Visningar
7 085
Senast: lundsbo
·
Hoppning Hej på er ! Jag har en varmblods valack på 11 år. Jag håller på att rida in honom och just nu är han grundriden. Vi har börjat med att...
Svar
10
· Visningar
3 087
Trav Min nya häst har en förmåga att börja bocka som en galning när hon blir rädd på banan. De två gånger hon gjort det hittills har det...
2
Svar
33
· Visningar
4 907
Senast: Zandrah
·
Hoppning Sitter precis och kollar första ryttaren nu från världscupen, visas på svt play. Ett hinder där som jag aldrig sett innan...
Svar
4
· Visningar
2 262
Senast: rubytoo
·
Trav Vad krävs för att få starta en häst i V75-lopp? Sitter och kollar på det nu pga att jag spelat men så visas ju lite inlägg mellan...
Svar
7
· Visningar
3 200
Senast: Kellie
·
Hoppning Hej, jag tycker det är jätte roligt att se bilder på från tävlingar, här kan vi dela med oss av våra tävlings bilder på oss och våra...
Svar
8
· Visningar
3 035
Senast: Houdinie
·
Western Står väl inte på förrän de börjar ploppa ut nu...:laugh: så jag kör igång tråden! Min ska ju inte ha förrän i mitten av juni, OM allt...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
27 952
Islandshäst Hej på er! Jag är inte så aktiv på det här forumet då jag varit hästlös i många år, men jag brukar tjuvkika lite på alla era fina...
Svar
18
· Visningar
2 348
Senast: Gullan86
·
Trav Querida Frontline blev 4(tror jag:D), det borde ju bli någon 100 lapp och då ska jag köpa en ny rixhäst. Tyvärr ingen tjej detta år...
2
Svar
21
· Visningar
4 099
Senast: Kellie
·
Trav Hmmm, nu är jag brydd. Min häst startade i september och knep en placering så det blev några kronor in till stallet. Men ingen...
Svar
5
· Visningar
1 684
Senast: Zandrah
·
Western Jag kom att tänka på en sak när jag såg den här bilden på mig å pollen, behöver jag en större sadel? det är 16 tum, normalt alltså. men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 679
Senast: jolene
·
Western ...vart folk får tag i pleasuresadlar. Det finns ju nästan inga nånstans....?
2
Svar
21
· Visningar
4 043
Senast: sthu
·
Trav Börjar väldigt tidigt att tänka på kläder inför vintern, men bättre att vara ute i god tid :D. Vad har ni på er vintertid när ni kör...
2
Svar
28
· Visningar
4 737
Senast: sandrafors
·
Dressyr Fyll på när ni varit ute och tävlat.
2 3
Svar
47
· Visningar
8 051
Senast: Jeps
·
Islandshäst Jag var lite nyfiken på vilen storlek och speciellt längd i cm ni har på era pannband... Det kan ju skilja så dant på olika isisar men...
Svar
13
· Visningar
2 980
Senast: gidde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?