Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Har en islandshäst som inte gärna hoppar! Eller, jo han tycker det är kul när han väl kommit igång, och man blivit lite sur efter att...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: kicki71
·
N
Fälttävlan jag undrar hur en tävling i debutant klass samt lätt klass. är det under 3 dagar?? sen undrar jag om det är svårt att jag...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: tant agda
·
F
Islandshäst Min häst har troligen fått överproduktion av stöv i nacken vilket har lett till sår och hudiritation. Finns det någon som har erfarenhet...
Svar
4
· Visningar
1 384
Senast: Fjalar
·
M
Dressyr 1. Någon som kan skriva upp lite dressyr program? 2. Hur gör jag för att byta galopp på en rak sträcka, UTAN att sakta ner min häst...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: Saigon
·
Dressyr Hur ska jag få min ytterskänkel att sluta leva sitt eget liv och stanna intill hästen sida? Hästen går ju så mycket bättre om man får...
Svar
18
· Visningar
1 679
·
K
Islandshäst Står i begrepp att beställa fyra stycken. Men hur påverkas gångarterna och hållbarheten i hästen? Boaboots lär vara ganska tunga, minst...
Svar
7
· Visningar
1 285
Senast: knasan
·
M
Hoppning Någon som har lite förslag på gymnastik hoppning? t ex där studs ingår! Jag rider en som jag tycker är bra! det är: . = bom | =...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Mini_o_góffi
·
B
Islandshäst Hur ser era planer ut för våren? Ska ni tävla något? Vad i så fall och varför? Själv har jag tänkt debutera på tävlingsbanan i år...
2
Svar
37
· Visningar
2 427
Senast: Freyr
·
Dressyr Vad är egentligen skillnaden mellan öppna, sluta och skänkelvikning? Har aldrig riktigt fattat det. Hur rider man öppna/sluta till...
Svar
12
· Visningar
9 091
·
L
Dressyr Hej !! Jag undrar om man får rida med hatt i Dressyr som junior. Det står inget speciellt om det i TR dressyrtävlan, alltså MSV och...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: Mirre
·
Western Ville inte köpa det absolut dyraste alternativet så jag valde ett par tyglar för "bara" 300:- i en internetbutik. Fy vilket skräp det...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: cassina
·
A
Hoppning Någon som ska Kvala GP-ponnyn i år??? Skulle va roligt å mveta vilka man tävlar imot å så :d haha
Svar
8
· Visningar
967
Senast: saaara
·
A
Tävling Är det något jag glömt?! Grönt Kort. Hästlicens Ryttarlicens Vaccinationsintyg. Måste man ha med hästens registreringsbevis?
Svar
2
· Visningar
1 746
Senast: aaa
·
S
Övr. Grenar Jag har en ganska smäcker shettisvallack på snart 6 år som körs i skogen och rids ibland. Till hösten hade jag tänkt att han skulle...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Ninniw
·
S
Trav Mitt mål är att bli proffs tränare/Kusk! Jag undrar om det är någon som vet hur det går till..... Tex. Hur gammal man måste vara. Om...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: Snurrfian
·
T
Western Jag hade tänkt att jag skulle börja ta kurser i western med min Nordis Elin(9år).. inte försent än va!? :confused: Elin är världens...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Intejag
·
P
Fälttävlan Heej .. Hur börjar man med fälttävlan ? Hur började ni? :banana:
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: emmath
·
H
Hoppning :) Hej :) Jag undrar om det är några som tävlar ungponny i hoppning?? Vet nån hur många Lätt C en ungponny måste gå felfritt för...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: hoppar&studsar
·
Q
Hoppning Vad menas med div1 div2 div3?? /Tacksam för svar :confused:
Svar
1
· Visningar
664
Senast: alex_415
·
N
Distans hej! jag har funderat på att tävla distans med min isis till våren, pp eller cr. har dock några frågor. jag har nämligen hört att...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Nattuggla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klösmöbel
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024