Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Har alltid haft den åsikten att blandad träning är super förr alla hästar och skaffade därför en medryttare som kunde hålla igång min...
2
Svar
32
· Visningar
5 858
Islandshäst Är intresserad av detta bett EE stång bra och mindre bra erfarenheter av den här islandsstången. typ av tungfrihet. storleken på...
Svar
11
· Visningar
3 897
Senast: Freyr
·
Körning Jag har insett att jag behöver modifiera min loksele något. Det finns bara ett läge (en fast läderögla) att sätta lokornas nackrem...
Svar
8
· Visningar
3 805
Senast: ameo
·
Islandshäst Någon mer som ska till Berlin och vara volontär ??:)
Svar
1
· Visningar
1 360
Senast: Hermes98
·
Dressyr Funderar på om jag ska ut på någon liten Pay & Ride innan året är slut, i sådana fall med min medryttarhäst. Det jag undrar över är...
Svar
12
· Visningar
3 807
Senast: Fiorano
·
Western Hej. Jag har en renrasig quarter vallack på två år registrerad i AQHA och är lite sugen på att åka ut på nån tävling. Vad får han vara...
Svar
6
· Visningar
1 739
Senast: Norna
·
Körning kan ju vara kul att se vad ni har för er där ute. här är mitt projekt: nutt golv är tillverkat idag, korgen är grundmålad och...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
30 153
Senast: Bulldoozer
·
Western Jag har just köpt en westernsadel och började bildgoogla på hur man klär sig när man rider western. Första intrycket var att alla...
2 3
Svar
47
· Visningar
13 471
Senast: Oh_really
·
Dressyr Behöver hjälp att reda ut vad dom olika dressyrklasserna i Holland och Tyskland motsvarar här i Sverige:confused: Tex i holland M1...
Svar
3
· Visningar
10 025
Senast: SusieQ
·
Körning Vilken sele är bäst för hästen?
Svar
3
· Visningar
2 006
Senast: skogaliten
·
Körning Kanske jag skulle lagt tråden på ett annat forum, men det känns mer som ett allmänt problem än ett "hästproblem"...;) Flytta den annars...
Svar
13
· Visningar
1 972
Hoppning Hej! Vad har ni för hoppgjord, alltså med magplatta? Jag ska införskaffa en så småning om, men vet inte riktgt vilken. Funderar på...
Svar
2
· Visningar
2 634
Senast: alti
·
Western Vad säger vi om det här? http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1167646 Jag är skeptisk, extremt lindrigt uttryckt, tills någon...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
25 527
Senast: Texaz
·
Western Hej! Kollar runt lite på westernsadlar, är väldigt grön på det området. Men jag har kollat på några Simco sadlar. Och idag sa en...
Svar
7
· Visningar
2 312
Hoppning Får den starta 1,15m avd A? Hittar fan ingenting om det.. Någon som har bättre koll?
Svar
1
· Visningar
1 838
Senast: gylle
·
Islandshäst Hejsan! Jag har hand om en femgångsvalack som är 14 år gammal, efter Fáfnir från Götarsvik. Han har under en väldigt lång period blivit...
Svar
2
· Visningar
2 205
Övr. Grenar Blev idag förfrågad av en tränare om jag ville hjälpa till och träcka en av hennes hästar på jägers idag, men kunde inte. Vilket jag är...
Svar
3
· Visningar
5 141
Senast: MalanMjöl
·
Tävling Jag vet att juniorers sporrar får vara max 15mm. Men hur blir det för en 16 åring som tävlar på storhäst då? (Således när man är...
Svar
3
· Visningar
3 705
Islandshäst Finns det många såna? Hingstar som själva tävlar eller lämnar avkommor som gör det? Med "bra resultat" menar jag så de står sig på...
Svar
7
· Visningar
1 847
Senast: valvis
·
Hoppning Finns massor av trådar, men tänkte göra en ny med just detta i centrum... :) Har ni några smart lösningar för bomhållare? Ska...
Svar
1
· Visningar
2 550
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama