era projekt!

Sv: era projekt!

Måste fråga var man får tag på skacklar och om de är dyra? Funderar på om det värt att börja renovera vagnen vi köpte eller om man ska köpa en ny..

När man har en stor häst som vi har så känns det inte helt fel med bilaxel på vagnen men jag vet inte? Själva bilaxeln är fräsch men skaklarna behöver bytas och så fixa kuskbocken, har en ganska händig make också men är det nåt särskilt man behöver tänka på? Skulle ju vara kul att kunna ställa upp i en lokal tävling nån gång i framtiden men jag vet inte vad som gäller då..

Bild:
2012-08-21-17.44.17-1.jpg

Ny vagn eller satsa på snickra lite själv? Vad tror ni?

Sv: era projekt!

Lite uppdate på vagnen.. Inte riktigt färdigt, vill ha fixa nåt där framme så man inte får en hov för nära men det är på G.

Nu:

Hur den såg ut innan:

Som sagt lite småfix kvar och draglinorna är aaaaningen för korta nu fortfarande vilket är sjukt irriterande så jag funderar på hur jag ska lösa den. Jag är sååå glad att jag har en händig make :D

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 202
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 963
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Jag trodde aldrig att det här problemet skulle uppstå! Jag går på semester om två veckor och har inte någon plan för min första vecka...
2
Svar
30
· Visningar
1 306
Senast: Rie
·
Relationer Gammal användare, nytt namn för att det här skulle kunna bli pinsamt oavsett om det går "bra" eller inte. Jag hade nyligen några...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 253
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I