Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min 12-åriga dotter har fått springmask. Har köpt det receptfria medlet Vanquin och doserat enligt tabell. Hon fick tabletterna igår på...
Svar
6
· Visningar
34 097
Senast: Madick
·
Gravid - 1år En av mina kompisar har visat sig vara gravid i ca 5 månaden. Hon har inte haft minsta lilla symptom på detta utan allt har varit helt... 2 3
Svar
47
· Visningar
33 711
Senast: jerseyko
·
N
  • Låst
Gravid - 1år Lägg in bilder på era putande magar! min i v 24+6 Bildlänk 137 138 139
Svar
2 778
· Visningar
354 996
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Loke är en stor pojke på 11 kg och 76 cm. Han börjar bli aningen för stor för babyinsatsen till badet. Baljan tycker vi är lite liten... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 194
Senast: mino
·
H
Övr. Barn Läste ett reportage på Aftonbladet om spädbarn som skakas till döds :( så hemskt. Jag vet att spädbarn är ömtåliga men att det räcker... 2
Svar
23
· Visningar
3 282
Senast: Björk
·
Övr. Barn Har haft svärföräldrarna + min mans syster boende här i några dagar (de bor 85 mil bort). Brukar bita ihop när de gör saker jag inte... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 725
Senast: boccia
·
C
Gravid - 1år Hej, jag undrar om det är någon som har några bra raptips åt min lille gosse på drygt en vecka. Vi har jätte svårt att rapa honom och...
Svar
7
· Visningar
1 159
Senast: Cet
·
Småbarn Vi ska åka till Rhodos i sommar. Våra barn är inte vaccinerade mot hepatit A och B, så jag ringde bvc för att höra om det behövdes...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: mandalaki
·
Gravid - 1år Hur har era hundar reagerat på er nya baby? Jag har en 11 år gammal Jack Russeltik som vaktar mycket. Just nu är hon hos mina... 2
Svar
20
· Visningar
2 263
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år Efter förlossningen alltså. Red ni på som vanligt då eller tog ni det extra lugnt? Har fått erbjudande att rida en travare då och... 2
Svar
24
· Visningar
1 991
Senast: lingonben
·
R
Övr. Barn Anta att man har gemensam vårdnad om ett barn. Boendeföräldern vill ha ett pass för en utomlandsresa. Bör umgängesföräldern gå med på... 2
Svar
22
· Visningar
10 824
Senast: Görel
·
Gravid - 1år Efter att ha gått hos en måttligt slarvig och otrevlig barnmorska, så valde jag att byta. Hos den gamla barnmorskan gjordes inga... 2 3
Svar
41
· Visningar
20 523
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Är det nån som har satt sig in i den nya jämställdhetsbonusen som man får om man delar föräldraledigheten lika? Det jag inte begriper är...
Svar
9
· Visningar
1 191
Senast: jerseyko
·
Småbarn Min dotter, som snart är 4, har börjat på ridlekis. Pga få ponnys och än så länge litet barnunderlag så är hon oftast där själv, men hon...
Svar
8
· Visningar
1 638
Senast: mylan
·
Gravid - 1år min lillkille på 11 månader har 6 små fina tänder och just nu ligger han och gnisslar dessa i sömnen eller snarare i skedet mellan sömn...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Scorpan
·
C
Gravid - 1år Hur vet man om man måste skrapas? kan sånt kollas med UL, om det finns ngt kvar alltså?eller skrapar man alltid som rutin?(nu menar jag...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Krusan
·
Övr. Barn Våran som har ju läs och skrivproblem. Vi hade nästan gett upp då vi fick kännedom om Kattmodellen Vi gick kursen för 14 dagar sedan...
Svar
8
· Visningar
1 005
Senast: åke
·
Övr. Barn Hur många är vi som har barn som rider? Ridskola eller egen häst/ponny? Hur mycket rider barnet? Vid vilken ålder började barnet rida... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 095
Senast: annaklara
·
Gravid - 1år När Ailie var nyfödd sov hon ganska dåligt. Hon vaknade ofta på nätterna och ville äta (berodde antagligen på att hon var så liten) men...
Svar
14
· Visningar
1 466
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ni som har barn med någon som brister mycket i sitt föräldraskap, eller känner någon i den situationen - hur gick det till? Förändrades... 2
Svar
29
· Visningar
3 435
Senast: Sjalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka