Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag hittade en gång när jag var ute med hunden ett par barnridbyxor. just där jag brukar rasta så slaktar dom bilar väldigt ofta, så...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Hoppla10
·
Svar
15
· Visningar
2 790
Senast: Acses
·
H
Gravid - 1år en i min umgängeskrets ( vi umgås inte men vi umgås med samma personer typ:p) fick barn förra veckan.. dom fick sätta igång henne för...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: Mitten
·
H
Gravid - 1år jag har gått över tiden 4 dagar nu och har provat massa saker för att få ut den lilla.. sex(hela tiden känns det som:p) ute och går...
Svar
12
· Visningar
1 054
Senast: humlanotrocadero
·
Gravid - 1år gah! idag tog jag mod till mig och bokade ett könsul nästa vecka :bump: så nu tycker jag att ni ska gissa på min mage, vore kul med...
2
Svar
31
· Visningar
2 390
Senast: åke
·
Gravid - 1år Jag skulle ha beräknad mens den 14-15 maj. Redan den 12 maj har jag haft mensvärk, inte lika kraftig som vanlig. Utan den finns där lite...
Svar
9
· Visningar
2 764
Senast: domino
·
Övr. Barn Överreagerar jag? Sonen var ute själv kl 22.00 en fredagskväll när han var hos sin pappa. Jag gick i taket när jag fick veta! En kompis...
Svar
17
· Visningar
1 769
Senast: åke
·
Gravid - 1år När började ni använda mammakläder? Mina sista par jeans jag har kunnat ha börjar klämma åt så dant nere på magen och igår provade jag...
2
Svar
25
· Visningar
9 159
Senast: Mampas
·
Gravid - 1år Jag har efter många veckors övertalning fått mig sambo att inte köpa en BB utan en "ergonomisk" sele. Ja nu har vi fått den och vårt...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 041
Senast: kpist
·
V
Gravid - 1år Nu vänder jag mig till alla kära bukeföräldrar med mitt gnäll istället, eftersom alla närvarande (dvs Nikki) har tröttnat på mig och...
Svar
13
· Visningar
3 228
Senast: FrontLine_
·
C
Gravid - 1år Det är nästan så att man dras med i omgivningens vagnhysteri... "VA!!! HAR NI INTE SKAFFAT VAGN ÄN???" Nej? ska jag dras runt...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 413
Senast: doglover
·
C
Gravid - 1år Beräknad förlossning igår men ingen bebis än. Fy vad trist det är att vänta. Minns denna frustration från förra gången också. Jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 230
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Nu är jag i vecka 37, oiiii vad tiden har gått fort, känns som att det bara var ett par månader sedan jag plussade :). Nu börjar jag...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Andorra
·
Gravid - 1år Är nu i v12 och har sedan 6 dagar tillbaka haft småblodningar på nätterna. Är lite orolig om det kan vara början till missfall... Har...
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: Krusan
·
O
Gravid - 1år När man får barn och magen växer så är det väldigt lätt hänt att man får väldiga bristningar på magen. Hur blir det med dem sen? Vissa...
2
Svar
27
· Visningar
7 075
Senast: emma74
·
S
Småbarn Behöver lite input. Jag har en kille som är 13 månader snart. Det han tycker om att äta är: makaroner, köttbullar, korv, korvgryta...
Svar
15
· Visningar
1 475
Senast: Snovind
·
A
Övr. Barn Hur mycket kostar det per månad att försäkra en 30-moped? Ska köpa en Yamaha DT-90 till grabben, det är det han vill ha. Men så...
Svar
9
· Visningar
4 083
Senast: Annika_38
·
Övr. Barn Vid vilken ålder anser ni att barn klarar av att resa ensamma på tåg. Jag har en son som pendlar till sin pappa en helg i månaden i...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 656
Senast: Pem
·
Småbarn Har som bekant en son på snart 3 år. Grejen är att han älskar rosa,han älskar smycken,håruppsättningar och tjejskor (gärna med lite...
2
Svar
27
· Visningar
2 785
Gravid - 1år Jag har börjat tappa kopiösa mängder hår på sistone. Får rensa ur borsten varannan dag typ, och efter jag duschat ligger det ett helt...
2
Svar
23
· Visningar
2 484
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar