Havandeskapsförgiftning..

Sv: Havandeskapsförgiftning..

Glukos varje gång? Jag tog det en gång. Fick dricka någon sockerlösning(?) och sedan vänta 2 h innan de tog testet. Måste vara tråkigt att sitta och vänta vid varje besök, om det nu är samma test vi tänker på.

Nej vi tänker inte på samma prov. Du menar nog glucosbelastning. Jag får ett stick i fingret precis som när de tar Hb. Jag behöver inte dricka nåt innan.

Sv: Havandeskapsförgiftning..

Nej vi tänker inte på samma prov. Du menar nog glucosbelastning. Jag får ett stick i fingret precis som när de tar Hb. Jag behöver inte dricka nåt innan.

Det var glukosbelastning jag menade. Det var den enda "glukostestet" de gjorde på mig.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 915
Senast: Nixehen
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 159
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ För 11år sedan flyttade jag hemifrån, alldeles förtidigt men ändå i sista stund. Min mamma var iskall och ständigt på jobbet, hade...
Svar
18
· Visningar
1 759
Senast: MalinJ
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 185
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25