Skaka till döds

Sv: Skaka till döds

Gud, vad sorgligt :cry:! Stackars din bror och ni två systrar som var tvunga att se det hela, det måste ju skrämt slag på er!

Jo, jag kommer inte ihåg den exakta känslan man hade men den var väldigt obehaglig.

Sen att behöva dra upp alltihop på polisförhör var ju också jätteskoj.

Sv: Skaka till döds

De gångerna jag har kännt att jag blir så j*vla arg, har jag gått in på toaletten och vrålat. Sedan drabbas jag av jordens samvetskval :o

När jag var gravid läste jag Annika Lanz bok 9½ månad. Mycket rolig, men där fanns just en beskrivning när hon känner sig så frustrerad, arg och irriterad att hon känner för att göra illa sitt barn. Hennes råd var precis det du skriver: låt barnet ligga kvar där det är (även om det gråter, vilket väl ofta är fallet) och gå ut ur rummet - gå in på toa eller någon annanstans och skrik ut frustrationen. Hellre att barnet får ligga själv och gråta de minutrarna än att man blir så frustrerad att man gör något man sen ångrar.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 634
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
558
Senast: Bufera
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV