Ny baby - hund?

Sv: Ny baby - hund?

Vi har en Labradorhane, som var 9 manader nar bebisarna kom. Han var mitt i varsta trotsstadiet, jag var ratt orolig for hur det skulle bli faktiskt, men han har varit/ar fantastisk :love:
Valdigt snall med barnen, forsiktig, har aldrig rort dem eller deras grejer - trots att manga av deras leksaker ar nastan identiska till hans. Vi kan t.o.m. lamna barnmat i oppen burk pa golvet utan att han ror det. I borjan gillade han att slicka dem i ansiktet men efter nagra tillsagelser sa gor han inte det langre.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: fixi
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 258
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 200
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 576
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve