När red ni igen?

Sv: När red ni igen?

Man bör inte träna så att man får mjölksyra när man ammar, inget farligt eg men smaken går över i mjölken och smakar inte gott...

Sen är det nåt med slaggproduker som frigörs osv. Återkommer när ja funnit källan till detta :D

Jag red en vecka efter att hon föddes:)

Hade inte ont någonstans, och blev inte helt slut efter ridpasset heller då jag tränat under hela graviditeten med olika saker*^

(inte ridit hela, men gjort annat medans jag väntade henne)

Man bör inte träna så att man får mjölksyra när man ammar, inget farligt eg men smaken går över i mjölken och smakar inte gott...

Sen är det nåt med slaggproduker som frigörs osv. Återkommer när ja funnit källan till detta :D

Jaja, alltid får man höra något nytt.... Här var det ingen som klagade på smaken iaf :grin:

Är inte det en av alla graviditets- och amningsskrönor bara? Min kotte klagade iaf inte ett dugg över att amma direkt efter att jag varit ute och joggat. Nej, jag vill se en undersökning där de verkligen har mätt mjölksyrehalten i bröstmjölken efter träning för att tro på det.

Och om jag nu skulle svara på ursprungsfrågan, så red jag efter sex veckor. Med facit i hand hade det gått bra tidigare, men eftersom hästen inte är min ville jag inte ställa till det för hästägaren genom att säga att jag kunde rida igen och sen behöva backa ur. Jag ville dessutom göra efterkontrollen, för jag sprack väldigt mycket. Hade visserligen inga problem efter tre veckor ungefär, men ville vara säker på att inte hela paketet sprack när jag satt upp igen :crazy:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 200
Senast: julgrisen
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 156
Senast: Emuliiaa
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 088
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
1 051

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka