Hur ska man bada honom?

Sv: Hur ska man bada honom?

Ja, det är typ mellanting mellan husvagn och sommarstuga, den har hjul men man flyttar den inte långt (och isf med lastbil). Inredningen är som en husvagn, allting sitter fast och är inbyggt. Vi håller på att bygga ett riktigt hus och hade inte råd med både lån och hyra, men snart är tack och lov huset klart.

Tycker du ska testa med en halkmatta i badkaret.

Det måste vara som en typ villavagn då?

Ahaa, nu fatta jag!

Jepp, jag ska testa halkmatta och se om det går. Ska även köpa badankor och liknande.

Lön idag :D

Jo men ibland kan man ju inte bada med honom, exempelvis om sambon inte är hemma och jag har min period..

Det var smart! Hade jag haft bara dusch hade jag gjort samma. Jag hade köpt en antilop från IKEA då. Det går nog inte lika bra med Stokken :p

Heheh, man gör allt för dem :love:!

Sitta gör han väldigt bra, får han bara stadigt underlag och leksaker bör det inte vara några poblem.

Jag ville ha en badstol, fanns här nere i specialaffären för billigare peng, men vi tyckte att han var lite för kraftig för en sådan.

Ingen aning, så kanske det heter. De är vanliga både här och i USA. Har varit skitbilligt att bo i under tiden som vi byggt hus, men nu med bebis och allt börjar det bli lite drygt. Den är bara på 45 kvm.

Sorry doglover för OT!

Vi har badkar, men som sagt VV beredaren är så dåligt att den inte klarar att fylla hela badkaret.
I huset vi ska flytta finns både dusch och badkar, och VV värms av pannan som värmer huset :bow:

Rasmsu väger väl 8 kg till sina knappa 70 cm så hangår fortfarande bra att ha på en arm och tvätta med den andra.

Hehe, jag skulle inte ha några ryggmuskler kvar om jag försökte mig på det där :p

Hehehe:p

Lite mer muskler kan behövas, har en massa redan men dem ligger i vila :D

Hej! Har själv en stor tös. När hon blev förstor för sin balja började vi bada i hop, och det gör vi fortfarande. Mysigt och säkert!:laugh:

Jag har inge lust att bada med honom när jag har min mens. Känns inte så fräsht :p

Jag har inge lust att bada med honom när jag har min mens. Känns inte så fräsht :p

Vad har det att göra med om sambon är hema eller inte?!

Eller menar du att om du har mens och din sambo inte är hemma så får lillkillen inget bad?

Jag tolkade ditt förra inlägg som att du inte ville bada tillsammans med lillkillen när du var ensam hemma.

ja precis! :idea: fast lite större än den på bilden. tänk jag har aldrig vetat vad de hette på svenska. vad skulle jag gjort utan buke? :D

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 952
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 330
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Takire
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar