Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hmm visste inte riktigt om den skulle ligga på hund eller här men moderator får gärna flytta om jag lagt fel! Ja nu är det ju inte...
Svar
19
· Visningar
2 515
Senast: Gnist
·
Gravid - 1år Det är ju också en riktig djungel! Finns det några undersökningar som visar vilka modeller/märken som är bra? Vad rekommenderar ni...
Svar
5
· Visningar
1 959
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Jag sitter fast på jobbet med sovande bäbis i famnen.. Jag kan inte tala i telefonen som mitt jobb faktiskt kräver o Adam vägrar bli...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: Flyttfogel
·
Z
Gravid - 1år Sitter här och väntar på mitt andra lilla barn som ska komma vilken dag som helst. :) Detta är givetvis jätte roligt och spännande men...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: humlanotrocadero
·
T
Gravid - 1år Hur ska jag göra... ska jag pumpa slut efter varje amning eller pumpa mellan amningarna, eller nåt annat? ¨ På nätterna och på...
Svar
1
· Visningar
1 256
Senast: Madick
·
P
Gravid - 1år Tyvärr så börjar Tyra bli det. Hon är två månader så än så länge finns det chans att det ändras. Men fröken ska minsann INTE ligga still...
2
Svar
24
· Visningar
5 150
Senast: Mynta2
·
K
Gravid - 1år Mmm.. "oj, hoppsan." Det var min mors reaktion när de så här på midsommarafton fick packa upp en blomma ur en kasse. Den svarta...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 196
Gravid - 1år Idag på morgonen 04:30 så vände sig Frida ca 12 veckor för allra första gången! Från rygg till mage. schwop sa det och så hade hon vänt...
2
Svar
22
· Visningar
1 999
Senast: Smulu
·
K
Gravid - 1år Idag var vi in till grannorten för att köpa färg till traktorn och då passade jag på att tvinga sambon att köpa en present åt mig. Så nu...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Kabelsko
·
Gravid - 1år Nån som vill byta med mig idag?:devil: Isak har spytt på mig, två gånger på raken idag. Inte direkt lite heller:crazy: mig inkl...
Svar
11
· Visningar
888
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Hur fungerar det med föräldrarpenning om man aldrig haft ett jobb? Finns det en lägsta gräns eller blir man utan? Om man inte får...
Svar
4
· Visningar
2 877
Senast: Fiffi1
·
T
Gravid - 1år Poppar upp många frågor i mitt huvud nu. Så jag ställer dom till er;) Hur ser ni på det där med bil.Köpte ni ny bil för att få plats...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 106
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Slutade amma helt för några veckor sedan och innan det ammade jag väldigt lite. Varför får jag inte mens? Jag är inte gravid. Däremot...
Svar
3
· Visningar
864
·
T
Gravid - 1år Jag har en liten undra om hur graviditets tecken yttrar sig. Jag har nu under två dagar haft ont typ "under" magen(mittemellan naveln...
Svar
12
· Visningar
1 435
Senast: Tarzzan
·
S
Gravid - 1år Jag skriver under annat nick eftersom många vet vem jag är här. Inte för att det egentligen spelar så stor roll, men det är ju...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 594
Senast: Freyja_bus
·
S
Gravid - 1år skrev ett inlägg igår om bröstmjölk. Den tråden är spårlöst borta, så jag provar igen. Saken är den att överallt där min plutt kräks...
Svar
5
· Visningar
834
Gravid - 1år Jag har åkt på matförgiftning :crazy: Åt pizza (skinka & räkor på) igår kväll och har nu på morgonen/förmiddagen sprungit maraton...
Svar
7
· Visningar
1 111
S
Gravid - 1år Vad har ni för barnvagn till era barn under 1 år? Har BF i november och börjat kika lite på vagnar. Men vilka är bra och vilka är...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: vindvissla
·
B
Gravid - 1år Hej! För någon vecka sen fick en släkting till mig en liten liten pojke, född i, om jag inte missförstod, vecka 24. Han vägde när han...
Svar
4
· Visningar
2 861
Senast: BamsePlutt
·
Gravid - 1år vad är det som kollas egentligen ? Alltså, jag vet ju dom lyssnar på hjärta, kollar puls i jumske, ser om dom drar sig upp från rygg...
Svar
3
· Visningar
801
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod