Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Han har varit borta sen i torsdags och kom hem inatt. När jag vaknat sa han "Har magen växt?" och lyfte på täcket för att titta. :love...
Svar
16
· Visningar
1 491
Senast: Allimac76
·
M
Gravid - 1år Är på jakt efter vagn till första bebben! Funderar på Brios vagnar sing eller joy eller kanske deras kombivagn. Är det någon som...
Svar
4
· Visningar
1 997
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag ger mitt svar under. Skriv även när era barn är födda. Våran: 16/12-07 * Hålla huvudet uppe ? Svar: Ingen aning, för hon har typ...
Svar
17
· Visningar
1 655
Senast: doglover
·
Gravid - 1år I Fredags kom en liten Melvin till världen.3160 g och 50 cm. Han kom 19.42. Idag fick vi komma hem. Hur lycklig får man bli :bump:
2
Svar
29
· Visningar
2 317
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Jag plussade ju som vissa kanske vet för cirka 2 veckor sen..räknade ut på en höft att ja nog va i 8e veckan då & 10 veckan nu då...
Svar
8
· Visningar
1 427
Senast: saltahajen
·
B
Gravid - 1år Har under 2 dagar haft gryniga ganska torra flytningar, det kliar inte direkt utan mest när man torkar sig. Först tänkte jag på svamp...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Min lilla kille blir två veckor imorgon, han sover rätt mycket på dagarna,från ca 19 på kvällen blir han dock pigg men inte särskilt...
Svar
17
· Visningar
1 888
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Hur mycket och länge ska man spara och vad? Vi visste inte säkert om vi ville ha ett syskon till Lillan, men utifall bestämde vi oss...
Svar
11
· Visningar
1 052
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år En kollega var förbi med sitt barn häromdagen. Vi kom in på kollegans sambos föräldraledighet som hittills inte hade blivit av...
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: Jozze
·
  • Låst
Gravid - 1år I går på spårvagnen såg jag en bebis, den kanske var max 1 månad..med JÄTTESTORA örhängen. Sånna där ploppar som går rakt igenom. Såg...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 955
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ronja blir fyra månader om några veckor, och jag har börjat tänka på det här med smakisar. Bommade bvc-infon om smakisar så jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
1 251
Senast: Mynta2
·
T
Gravid - 1år Fick reda på att en kompis till mig väntar sitt första barn nu, så jag börjar ju redan klura så smått över vad man skulle kunna ge...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 537
Senast: lilltrolle
·
M
Gravid - 1år Oj oj vad det snurrar.... mensen uteblev så jag köpte ett test idag och hann knappt kissa klart innan det "skrek" +... Slutade med...
Svar
13
· Visningar
1 251
Senast: fladdermusen
·
Gravid - 1år Vi sover väldigt bra båda två men ibland vaknar jag inte direkt när Sam vaknar, utan när han rullat över till mage och ligger och...
Svar
13
· Visningar
1 354
P
Gravid - 1år I december hade jag oskyddat sex... Jag tog ett dagenefterpiller efter ungefär 70 timmar, alltså inget garanterat resultat. Fick inte...
Svar
4
· Visningar
1 336
Senast: Amandas
·
Gravid - 1år Jag började plocka ut f-dagar från och med 2:a juni kommer man få dem denna månad eller nästa??
Svar
3
· Visningar
770
·
Gravid - 1år imorn är det exakt 2 v kvar till BF. Bebisen lever om som en tok. den liger och sparkar och rör sig från morgon till kväll med kortare...
Svar
10
· Visningar
2 834
·
Gravid - 1år Har inte blivit så mycket klokare av FK's hemsida. Jag har inte jobbat en enda dag på pappret i år, hade däremot en fast anställning...
Svar
13
· Visningar
1 250
Gravid - 1år Som har barn och baby? Jag vet att det finns Myrorna, men finns det mer?
Svar
7
· Visningar
2 414
Senast: doglover
·
V
Gravid - 1år Ja då sitter man här och stickan visar att man är gravid. Jiippii. Jag skulle ha fått min mens nu och jag kunde inte hålla mig så jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 433
Senast: Piggelurven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025