Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Det känns verkligen som om jag måste be om ursäkt för det :mad: Min dotter är 2 månader nu den 17:e och vi sover totalt mellan 8-11...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 629
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Som hade en växande mage men inte visade positivt på graviditetstest? Hennes släktingar hade inte heller plussat på vanliga tester och...
Svar
4
· Visningar
1 140
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år Hur är det egentligen med det? Jag vet att håret kan bli annorlunda och reagera annorlunda på hårfärger, men det jag undrar över är...
Svar
4
· Visningar
2 582
·
M
Gravid - 1år jag är gravid med mitt andra barn som är beräknat komma 26/8. har sen tidigare en underbar liten flicka som fyller två 6/9.. den här...
Svar
12
· Visningar
1 256
Senast: Allimac76
·
T
Gravid - 1år Någon som har den vagnen? Vad tycker ni om den? Jag skulle behöva ha måtten på den när den är i hopvikt för att kunna klura ut om...
2
Svar
23
· Visningar
5 358
Senast: NeverEver
·
F
Gravid - 1år Ni som känt att ni inte klarat av att rida under graviditeten hur har ni gjort? lånat ut på foder eller skaffat medryttare? jag är i...
Svar
14
· Visningar
1 310
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år :crazy: Isak får då och då världens utbrott och bara gallskriker. Kvittar vad man gör han skriker så mycket han orkar ändå:crazy::eek...
Svar
14
· Visningar
1 121
Senast: Mirre
·
J
Gravid - 1år Hade en jätte konstig dröm inatt, eller var det en dröm? :confused: Jag tror att jag drömde att jag fick JÄTTE ont i magen, tror att...
2
Svar
21
· Visningar
2 009
Senast: Hera
·
T
Gravid - 1år Någon som vet vad det lägsta beloppet är om man tar ut föräldrarpenning när man är arbetslös? Eller inte helt arbetslös. Jag jobbar...
Svar
10
· Visningar
3 132
·
Gravid - 1år Alltså, bebistiden är ju så kort och värdefull, och jag vill verkligen ha fina minnen av den här tiden! Alltså funderar jag på att gå...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: Mitten
·
E
Gravid - 1år Jag väntar mitt andra barn om några veckor så det börjar ju dra ihop sig till förlossningen och många tankar och funderingar far genom...
Svar
7
· Visningar
10 984
Senast: Basilika
·
M
Gravid - 1år Ännu en tjockis uppdatering från en galet fet Mindra, och det där med söta bilder på magen kan alla här bara glömma eftersom jag inte är...
Svar
11
· Visningar
1 654
Gravid - 1år Har blivit stor. :love: Idag har hon börjat gå. Visserligen väldigt vingligt och ostadigt, men knatar på det gör hon. :love: Fast...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Minta
·
P
Gravid - 1år Jag hörde att en bekants bekant har en 5 månaders dotter som nu bajsar på toaletten. Mamman eller pappan sätter sig med henne på...
Svar
10
· Visningar
2 380
·
Gravid - 1år Jag har länge misstänkt att jag varit med barn, då jag känt av symptomen (tuttarna växer, illamående, ont i ryggen och jag bölar som en...
Svar
17
· Visningar
2 868
Senast: jennyjenny
·
Gravid - 1år Under graviditeten, hur länge fortsatte ni rida innan ni slutade och varför?
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Fellow04
·
Gravid - 1år Börjar bli lite sugen på att få gissa om det är en flicka eller pojke i magen nu. När fick ni höra hjärtljuden? Det här med att om det...
2
Svar
27
· Visningar
5 457
Gravid - 1år Någon som har erfarenhet av de vagnarna? Vad tycker ni om dem? Hur är liggläget för de vagnarna? Jag har inte kommit iväg för att...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Brandgul
·
M
Gravid - 1år fick en sådan till mitt första barn och hade velat hämta ut en sån igen men när jag skulle fylla i på internet stod att jag redan...
Svar
7
· Visningar
1 179
Gravid - 1år Idag fyller min lilla älskling 3 månader och är numera en stor tjej (Som just nu sover på min mage med öppen mun, en dreggelfors i...
Svar
19
· Visningar
1 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka