Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Don, dellidon, don, don :-) Ja, de är ett litet gäng. :) Men om man ser till "gänget" Don och lägger till Bocelli och andra...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 735
Senast: malinsky
·
Avel Skulle vilja höra er åsikt om mitt fullblods "ridhästhärstamning". Han är efter: Parios - Billion - Roi Soleil - Grey Sovereign :bump...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: Veronika
·
U
Avel Är det någon som har erfarenhet om Montgomery 954 ur avelssynpunkt, eller på tävlingsbarnan?
Svar
16
· Visningar
3 054
Avel Har sett i ett par trådar här att nån tycker att hans avkommor är skarpa. Kan ngn utveckla detta alternativt dementera? Är de det eller...
Svar
19
· Visningar
1 954
Senast: barracuda
·
Avel Har ni avkommor från hingstenLavirco 967 Skulle vara kul att se bilder och höra hur de är i temperament mm Har en hingt själv 1,5 år...
Svar
15
· Visningar
1 472
Senast: Rotterö
·
B
Avel Hej, är helt ny för dagen men har läst mycket innan på denna sida. Tycker att det är många som verkar ha goda kunskaper och jag tänkte...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Blizzard
·
Avel Vilka hingstar ska man undvika om man vill ha en lätthanterlig häst? Är det vissa som generelt nedärver ett besvärligt temperament...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
15 966
Senast: shady
·
Z
Avel Vad innebär det för begränsningar om en häst har gråa papper. Okänd härstaming i 3:e led på mamman sida. Efter godkänd hingst.
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: roslagen
·
Avel Var kan man finna äldre resultat från breeders 98-00
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Görel
·
Avel Hej alla glada! Jag försöker ta reda på vad mitt sto har för färg och därigenom vad hennes avkomma/ blivande avkomma kan få för färg...
Svar
18
· Visningar
1 544
Senast: Saga
·
Avel Fick idag lite bilder av Eva som har Busan på utbildning i Skara. Tänkte jag skulle visa er dom. Löshoppar mkt mörk bild Eva och...
Svar
5
· Visningar
829
·
J
Avel Är det någon som vet något om hingsten Alcatraz 210010985? Har kikat på honom i hingstkatalogen flera år nu, men inte riktigt vågat, har...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Sara87
·
F
Avel tänkte höra om ni vet av nån bra sida på internet me olika hingstar?? typ..olika varmblod eller nått??
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Görel
·
H
Avel Den 7/9-04 dog Leuthen. Denna information finns på Hippo Essentia:s hemsida.
2
Svar
28
· Visningar
2 777
·
B
Avel måste fråga.. är det bara jag som inte kommer in på SSS hemsida?? har ju inte fungerat på hur länge som helst.. ska in o börja kika nu i...
2
Svar
38
· Visningar
2 225
Senast: Balans
·
C
Avel Jag undrar om du har provat på att släktforska på din connemaraponny någon gång? - i så fall, hur gjorde du? vad använde du för...
Svar
10
· Visningar
1 191
Senast: Zuzzi
·
S
Avel Kommer att få ett 18-årigt nf-sto!! Kanonbra eftersom min dotter då har något att rida på. Stoet har lämnat ett föl, nu 2 år, e Thor...
2
Svar
22
· Visningar
2 133
Senast: Lancet
·
C
Avel har en häst e.Libero H och funderar över hans stamtavla. har fått för mig att det var något speciellt med Libero H men förstår inte...
Svar
7
· Visningar
1 127
Avel Er det noe jeg kan krysse fuks med for å få et gulbrunt avkomm??Har et sto etter Pontus som er fuks og skulle gjerne hatt et føl som...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: Fredag
·
Avel Inom halvblod, vilka tycker ni är de bästa dressyrhingstarna? Vilken dressyrhingst skulle ni helst betäcka med? Om ni skulle köpt en...
Svar
5
· Visningar
1 732
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka