Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har hittat en trakhener sto jag ska åka o titta på men eftersom jag inte är ett dugg insatt i Trakher avel efterlyser jag nån mer...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: QuickStar
·
E
Avel Tillhör de som inte fick mitt sto dräktigt i år då hon hade resorberat på sista u-ljudet. Så nu är det att ta nya tag och fundera på...
2
Svar
20
· Visningar
3 250
Senast: myrkvan
·
P
Avel Hej nån som vet vart man kan kolla alla registrerade arabhästar Finns det nån sida där man kan kolla sånt typ man skriver in ett...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Aile De Verre
·
A
Avel jag brukar sitta här och läsa alla era trådar och bara beundra allt ni kan. hoppas att jag om några år är lika bra som ni är! var...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Alair
·
Avel Hej. Hörde av en bekant som håller på med avel att Corrado WL är såld utomlands! Är det någon som vet varför? Och kommer det...
Svar
10
· Visningar
1 476
Senast: FT_ryttare
·
Avel Okej, vilken blir Din favorit? Av de som det finns video på. Snart dags för hengstkörung i Verden och en del filmer finns redan. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: crazy
·
O
Avel Då jag är väldigt nyfiken på denna hingst (men äger tyvärr inte någon så pass ny hingstkatalog) så undrar jag om någon har lite info om...
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: athena
·
Avel Finns det någon som vet något om hingsten Larno? Far till Nobel 994. HeJe
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Kakan_d
·
C
Avel I Sverige finns det ingen godkänd isabellfärgad hingst kvar, det finns ju en avelsvärderad vad jag vet, - Arro Bell. Tänk om de helt...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 029
Senast: Görel
·
Avel Hur vanligt är det att betäcka en tvååring? Har själv väntat tills hon är tre, men fick då höra att då missar man en massa tid...
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: md5krist
·
Avel Läste i Ridsport som kom idag att Fielmann (Florestan-Lauries Crusador xx) har kommit till Sverige, Stall Waldhof som tagit hit honom...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Trassla
·
Avel Någon som vet vem som blev Årets Ponny? Och hur det gick på Fölriks? Vi hade en ponny kvalificerad att delta i Årets Ponny och två...
Svar
5
· Visningar
1 036
Avel Är det någon som känner till denna häst/ponny? Jag är lite intresserad av en häst som har denna i sin stamtavla. Han är efter en...
Svar
8
· Visningar
868
Senast: poloplayer
·
Y
Avel Hej Hej! Satt och bläddrade genom ARSP hingstsida och kom in på Guns Firecracker! Det är en hingst jag är väldigt förtjust i! Har...
Svar
9
· Visningar
1 947
Senast: sundance_kid
·
Avel Skulle någon kunna förklara inavel med en BRA förklaring så sega jag någon gång kan förstå vitsen? :o :o
Svar
1
· Visningar
951
Senast: evis
·
S
Avel Tänker på å betäcka mitt fullblod med Feliciano. Stoet är 167, högrest, men är lite tuff i psyken... Jättebra trav m god takt, men inte...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: athena
·
Avel Jag söker en vallack som exporterades till Norge någon gång mellan 1992-1995. Hästen är av halvblodstyp men har ej kunnat spåras i...
Svar
6
· Visningar
2 052
Senast: Lejonelle
·
Avel Jag och min kompis satt och diskuterade olika färger och tecken. Plötsligt kom vi in på hästar som byter färg, alltså hästar som har...
Svar
16
· Visningar
3 523
Senast: Gullan86
·
R
Avel Hej! Skulle vara intressant att ta del av vad ni tycker om inavel. Själv tar jag ett mycket stort avstånd från det och har lämnat...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 092
Senast: Bonde456
·
Avel Jag vill veta första och andra led såklart och en motivation varför! Gärna 3 olika kombinationer en hopp, en dressyr och en...
2
Svar
22
· Visningar
2 623
Senast: belize
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka