Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har redan en tråd på Hästverksam men får inga svar där, så jag provar här i stället. Shettisen som jag precis köpt sägs ha en godkänd...
Svar
5
· Visningar
1 231
Senast: EmblaAsk
·
Avel Är det någon som kan hjälpa mig att hitta ett foto på denna hingst som visar sig vara morfar till mitt nya stjärnskott.
Svar
6
· Visningar
1 356
Senast: Cyllene
·
Avel Kikade runt på danska sidor och hittade bedömningar på hästens föräldrar. Förstår det mesta, men skulle behöva hjälp att översätta vissa...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: gylle
·
Avel Någon som vet något om hingsten Ulft e:LeMexico? :bow:
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: Ia*
·
Avel Avel är ju inte direkt någon vinstverksamhet, men med tanke på en bekant erfarenheter borde väl följande vara ett framgångsrecept...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Masse
·
J
Avel Hejsan! Mitt sto skall betäckas nästa sommar, hon är då 13 år och kommer alltså vara 14 år då fölet kommer. Detta blir hennes första...
Svar
8
· Visningar
830
Senast: Helan
·
P
Avel Är det någon som vet vad arvbarhet är och hur det fungerar? håller på med ett skolarbete och fattar inte direkt vad det är :p
Svar
1
· Visningar
2 314
Senast: Masse
·
Avel Kan någon förstå resonemanget i deras tidsprogram iår ? Dels har man lagt lite konstig ordning på finalerna.. På lördagen kör man...
Svar
7
· Visningar
752
Senast: hoppsann
·
Avel Jag har försökt få fram info om min hästs stam, men allt jag hittar är på holländska, så är det någon som vet ngt om dessa: Immigrant...
Svar
10
· Visningar
3 018
Senast: malinsky
·
U
Avel Någo som har erfarenhet av Pabloavkommor. Hu de är i huvudet.gångarter,storlek osv?
Svar
3
· Visningar
885
Senast: FT_ryttare
·
Avel Har i dag roat mig lite med att summera vilka hingstar som är fädrar till de olika hästarna som gått bra på kvalitet och semi i 4-års...
Svar
17
· Visningar
1 525
Senast: gylle
·
M
  • Låst
Avel Har en hingst jag vill söka info om men hittar ingen alls, inte ens på Google. Han är fransk tror jag...tips om sidor? Eller om du...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: ameo
·
N
Avel Jag funderar på att betäcka mitt halvblodsto med fullblod. e: Magritte u: Ibiza 13542 - Ibsen DH 262, 161cm Hon har gått Lätt...
Svar
15
· Visningar
1 429
Senast: Görel
·
M
Avel efter en hingst som heter Varriff, Virraff eller liknande?Tror det är en utländsk hingst. Jag kan inte namnet riktigt. Vet en häst dom...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: Görel
·
Avel Hoppas att tråden ligger rätt, tänkte lägga den först på gnägg men la den här istället. Det är så här att jag har tittat på en häst...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Favina
·
J
Avel Hejsan! Jag undrar hur mycket Svenska Islandshästföreningens stoavgift är och hur mycket kostar en ultraljudsundersökning? Tacksam...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: Bangsi
·
Avel Kan man lyssna på hästfostrets hjärtljud med tratt/stetoskop på stoets mage som man kan på en människa? I så fall när i dräktigheten kan...
Svar
5
· Visningar
3 667
Senast: Lejonelle
·
P
Avel mamma och föl ska vi göra i morgon. jag är nervös.....både föl och mamma ska vara kvar i samma stall. hur brukar ni lösa det då? vi har...
Svar
18
· Visningar
1 212
Senast: Xenox
·
Avel Suuuck! Just när jag trodde att det hade löst sig så strular det igen. Problemet är att jag hittar inget sällskap till mitt sto och...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: evis
·
E
Avel för hingst i framtiden om hon var eran?.Hon är ett åttaårigt fullblodsto E: Richard of york U: Tailormade UE: Saville Row.Hon har en mkt...
2
Svar
20
· Visningar
1 663
Senast: TeamTop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka