Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel Har två halvblodsston som skall betäckas i år och det angenäma problem är med vad? Främst fälttävlans hästar jag vill få fram. Sto 1...
Svar
14
· Visningar
1 419
Senast: prins_rollo
·
A
Avel Här är en massa kluriga frågor som jag undrat över och som jag hoppas ni kan svara på. Vi gör ju alla olika, eftersom att vi lärt oss...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: Masse
·
Avel Snubblade över en Irco Marco ättling häromdagen som jag inte ens visste fanns!:o Läst det jag har kunnat hitta här men hittar inga...
Svar
14
· Visningar
1 112
Senast: J_W
·
A
Avel Jag har ett sto som är beräknad till att föla den 16 april. Hon börjar som ni kanske förstår, bli riktigt tung. Igår när jag tog in...
Svar
10
· Visningar
2 367
Senast: Akzent
·
M
Avel Har precis köpt mig en 06a. Har nu en fråga till er som kan de här med avel och dyl, va tror ni om denna kille om man kikar på hans...
Svar
10
· Visningar
1 699
Senast: Arielle
·
Avel Funderar på om jag ska betäcka mitt ena sto igen. Så nu vill jag ha massor utav förslag på hingstar :) Här är hennes stam...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Pam
·
Avel Hej! Ni som har PRE och har låtit avesvärdera era hästar...visst är det så att domaren alltid är från Spanien - eller åtminstone...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Siggelina
·
A
Avel Jag har ett brukssto som ska betäckat nu i vår. Men jag undrar om någon vet hur lång tid efter själva betäckningen hon måste ta det...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: abban80
·
C
Avel Jag sitter i betäckningstankar och funderar på hingst till mitt sto. Mitt sto är ett halvblodssto e: Columbus xx u Adjenn 13666 ue...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 341
Senast: pastejja
·
E
Avel Har letat både här och på Nf's egna sidor men hittar inget om hur man räknar ut sitt egnas stos procent antal för GW-blod. Då mitt...
Svar
1
· Visningar
1 181
Senast: Matti
·
L
Avel Hej jag hade tänkt att betäcka ett sto med Mr carrera xx och hon är e : Larinero, jag undrar om någon har lite information om honom. La...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: KickiH
·
M
Avel Är det någon som har bild/bilder på denna hingst och kan länka till några bra info.sidor?
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Muffe
·
J
Avel Jag gör ett nytt försök att få hjälp ifrån er här om hingst tips! Har ingen aning om vad för hingst vi ska ta på vårat sto :confused...
2
Svar
39
· Visningar
3 450
Senast: Joura
·
Avel Vad gör man?? Någon som har några erfarenheter att dela med sig av?? Har en ponny som vi nyligen upptäckte att hon tydligen har gått...
Svar
11
· Visningar
3 264
Senast: Svanhild
·
B
Avel Har ni tips för att lättare få ett sto i brunst? Jag har ett New Foreststo som jag planerar att betäcka i vår. Än så länge kan jag...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: majola
·
G
Avel Hur ser dom ut och hur långt är det kvar till fölning när de fått det? Tack på förhand
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Bellini
·
M
Avel Nu är det så att min lilla prinsessa har blivit skadad och måste vara konvalescent en längre period.:( Jag tänkte att i stället för att...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: miss_Ellie
·
E
Avel undrar om någon vet nånting om castello 646 och stoet camomill. Det är så att min häst caruso är efter dom och jag har sökt på internet...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Görel
·
Avel ...ja gör ni alla det? Vet att många tar ut stoet lite då och då ensam efter fölningen för att ilvmodern skall dra ihop sig och hon...
Svar
12
· Visningar
1 582
Senast: sheerona
·
M
Avel Tacksam för förslag på hingst! Funderar på att betäcka i år men vet inte riktigt med vad. Har inte hittat ngn som känns riktigt klockren...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 880
Senast: Myran00
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka