Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker ditt sto ser lite lågställd ut så jag skulle nog fundera över om Niveau är ett så bra val. Han rekomenderas till högställda ston eftersom han själv är rätt lågställd. Jag gillar hans hoppning och inställning men jag skulle inte vilja få hans typ en avkomma.
Ett annat förslag som är multitalang och dessutom har en 9a på benen är Lucky Point. Bra möderne och ser trevlig och ridbar ut.
fast hon är inte så lågställd som hon kan se ut på såna här bilder. Tränare säger att hon är högställd, man ser det mer när hon jobbar i form skulle jag tro.
Jag hade nog valt semin i första hand, men funkar inte det kan man ju byta till en hingst som går på naturlig betäckning. Jag tycker det känns säkrare med semin. Då kan jag rekomendera hingstarna på Tullstorp där du betalar vid 45dagars dräktighet (inkl. Agria foster- och fölförsäkring). Där vill jag lyfta fram Biggles i första hand och sedan Chirlon, ta en titt på dessa hingstar.
Vi är mer inne på en hopphingst, då vi tror att det är smartast till henne, plus att syster min vill börja hoppa på riktigt.
Vad jag förstått är Tullstorp mer inriktade på dressyr, därmed inte sagt att de inte KAN hoppa iof.
Bara för att hingstarna kan dressyra behöver det inte betyda att de inte kan hoppa. De flesta ser nog Briar som hoppstammad.. Kolla gärna bruksprovsresultaten på Briar och Chirlon så ska du se att de inte alls hoppar så pinkenödigt.
U
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.