Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Detta menar jag inte som en annons, men om någon tycker det så får ni väl stänga tråden ändå. Jag har precis (6 veckor sen) köpt ett...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: ameo
·
Avel Mitt föl är rätt så magert, man ser revbenen rätt rejält. Han får mycket hö, i princip fri tillgång. Han är avmaskad för 4 månader...
Svar
17
· Visningar
3 215
Senast: ishorse
·
D
Avel Vad hände med denne läckra hingst? Och vad har han lämnat?
Svar
1
· Visningar
973
Senast: ameo
·
B
Avel Jag är lite nyfiken på min hästs bakgrund mm. Bestämde mig för att ta kontakt med uppfödraen som finns nämd på stamtavlan. Han är en...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: MaRomer
·
L
Avel Hingsten Roven som står på Flyinge, någon som vet nåt om honom, vad han har lämnat avelsmässigt, hans meritlista sportmässigt, hur ser...
Svar
16
· Visningar
1 554
Senast: lothlorien
·
Avel Ja jag undrar helt enkelt om någon vet vad vikten på allt i stoets mage (foster vatten och allt sånt, inte tarmar...)ligger på när hon...
Svar
6
· Visningar
1 378
Senast: smurfelina
·
D
Avel Tänkte bara ställa en (två) kort(a) fråga om Dragon. Vart kommer hans gulanlag mer exakt ifrån? Jag vet att det kommer från hans mor...
Svar
7
· Visningar
1 496
Senast: Myrten
·
M
Avel Hej jag har googlat och försökt att hitta en bild på MC Cashmere (ox) och kanske någon bedömning, men kan inte hitta någon, så.... nån...
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: Tynna
·
P
Avel Eftersom jag är lite ute och letar efter en arab till nästa år så tänkte jag bara fråga någon som kanske vet. Sett bilder på svarta...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
31 629
Senast: Sockertoppen
·
M
Avel har ett halvblodsto, som jag tänker ev betäcka till våren, men nu är det så att jag vill ha en liten häst, eller helst d-ponny, kan man...
Svar
11
· Visningar
1 380
Senast: nancy
·
P
Avel Är det någon som vet i vilka länder eller vilka hästraser som man brukar brännmärka på halsen? Det står nämligen en häst på ridskolan...
Svar
8
· Visningar
2 751
Senast: Görel
·
M
Avel Jag såg en fantastisk hingst på ngn körung eller liknande och undrar hur man kan ta reda på vad den heter? Den hade ju bara ett nummer...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Cyllene
·
Avel Hur gör jag? Jag har köpt ett engelskt sto som är registrerad och har pass som Sporthorse i British Warmblood Soc. Hon är efter...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: Melynda
·
L
Avel vilka regler finns för att få annonsera ut en hingst till betäckning av ston? har en ponnyhingst som är korsning med bla welsh...
Svar
7
· Visningar
1 104
Avel Min hästs stostam slutar med Musse Skovgård s.5435 (old.). Hennes dotter Mocca är född 1969 e. Manolete xx (ger). Någon som vet vilken...
Svar
5
· Visningar
2 841
Senast: KickiH
·
O
Avel Jag vill hitta info om franska hästar men hittar inga bra sidor. Jag har googlat på namnen men hittar inte vad jag vill ha. Någon som...
2
Svar
23
· Visningar
2 852
Senast: Orkan
·
W
Avel Kan någon berätta för mig vad hingsten ROLEX TP 1166, har lämnat för avkommor. Snubblade över honom av en ren tillfällighet, och han...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: xaheena
·
Avel Om man vill ha en fälttävlandshäst och har ett sto e: Come Back II ue: Raimondo. Vilken hingst skulle ni fundera på då? Några tips...
2
Svar
25
· Visningar
2 545
Senast: QuickStar
·
Avel Jag är ju i full jakt och letar hingst, och har stött på lite ord som jag inte vet vad de betyder, det är det här med TAI AI FAI, vet ni...
Svar
2
· Visningar
6 440
Senast: ZanMiguel
·
C
Avel Kopierat från tidningenridsport.se Ny VDL-hingst till Niklas Arvidsson "Niklas Arvidsson får ytterligare en hingst i stallet. Det...
Svar
10
· Visningar
1 893
Senast: rebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka